Samsung S105 uden mulighed for at indstill~
Fra : John Smith

Dato : 27-06-03 16:41

Jeg var i USA i sidste måned, kunne selvfølgelig ikke stå for fristelsen i
et mall, og endte med at købe en Samsung S105, som er den amerikanske
version af S100.

Nu er det desværre sådan, at GPRS delen af telefonen er låst til den
amerikanske udbyder, og det hjælper mig selvfølgelig ikke en dyt herhjemme i
Dannevang. Der mangler ganske enkelt den menu, hvor man kan indstille ip
adresse, homepage osv.

Er der nogle, der har en ide om, hvordan min telefon kan låses op? Kan den
evt. flashes, så den bliver en S100?

Mvh.

Morten