Hvordan finder jeg ud af hvem der har et I~
Fra : Jimmi

Dato : 27-06-03 16:24

Jeg har lige installeret ZoneAlarm, som meget overraskende (for mig)
blokerer en masse ip-adresser, som prøver at komme i kontakt med min
maskine, men hvordan er det lige jeg finder ud af hvem 200.74.37.132 og
62.139.131.242 f.eks.?

Mvh Jimmi

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 27-06-03 16:32

"Jimmi" <spam@yahoo.com> writes:

> [...]
>blokerer en masse ip-adresser, som prøver at komme i kontakt med min
>maskine, men hvordan er det lige jeg finder ud af hvem 200.74.37.132 og

Det er ligemeget - det er bare støj. Ikke noget at være bekymret
over, hvis maskinen er sat nogenlunde fornuftigt op (se gruppens
OSS/FAQ for mere om den sag).

Men hvis du absolut vil:

http://www.ripe.net/ (Europa)
http://www.arin.net/ (Amerika)
http://www.apnic.net/ (Østen)

Mvh.
   Klaus.

Fra : NuN

Dato : 30-06-03 08:53

Klaus Ellegaard wrote:

> Det er ligemeget - det er bare støj. Ikke noget at være bekymret
> over, hvis maskinen er sat nogenlunde fornuftigt op (se gruppens
> OSS/FAQ for mere om den sag).
>
> Men hvis du absolut vil:
>
> http://www.ripe.net/ (Europa)
> http://www.arin.net/ (Amerika)
> http://www.apnic.net/ (Østen)
>
> Mvh.
> Klaus.

Hvis det absolut absolut er viktigt for dig at kontrollere ip#...kan du
bruge vizual zone...der er lavet for at köre sammen med Zonealarm

det er gratis og fås her http://www.visualizesoftware.com/

venlig hilsen

NuN