Hunde og hikke
Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 27-06-03 12:03

Jeg synes at have lagt mærke til, at hundehvalpe hikker oftere end voksne
hunde. Har andre også lagt mærke til dette og hvis... hvorfor mon?

--
Lise-Lotte Gerding / Lotte-mor
http://coco.gerding.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 27-06-03 12:51

Hejsa

Min dyrlæge siger at hikker hunden (hvalpen) ofte så er det tegn på orm.

MVH
Gitte

Fra : Jette Elholm - Kenne~

Dato : 27-06-03 13:26

Hejsa.

Hvalpe hikker når de fordøjer deres mad.
Det er gammel overtro at de hikker pga orm meeeen mange hvalpe har da orm så
der er ikke noget at sige til man tror det er derfor.

jette

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 28-06-03 09:43

Hej Lise-Lotte

Sally hikkede også meget som hvalp - specielt når hun lige havde slugt sin
mad. Det foregik altid så hurtigt at vi ofte var bange for at skålen ville
ryge med ned, og potionerne til en hvalp er jo forholdsvis store så jeg kan
godt forstå at maven stønner lidt

Kim

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 28-06-03 09:52

Tak for jeres svar

Jeg hælder til, at det så skyldes fordøjelsen, der sætter ind, for han har
fået ormekur.

Med sommerlig hilsen fra