Vil overraske min mand
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 27-06-03 11:16

Hejsa vil overraske min mand med at han skal værer min slave.
søger nogle gode ider fra nogle der har prøvet det.
Hvad skal man bruge osv?

--
Med venlig hilsen.
Susanne Pedersen

Fra : Søren

Dato : 27-06-03 20:16

Hej Susanne,

> Hejsa vil overraske min mand med at han skal værer min slave.
> søger nogle gode ider fra nogle der har prøvet det.
> Hvad skal man bruge osv?

Lyst, initiativ og fantasi er de allerbedste værktøjer, resten finder i ud
af hen ad vejen i takt med at erfaringen vokser - folk er forskellige,
find det i synes om :)

--
Venlig hilsen,
Søren