MS Windows
briani 27239
MSN Messenger husker ikke password..
Fra : sls

Dato : 27-06-03 10:47

Jeg kører med MSN Messenger 6.0 Beta i XP. Men den husker ikke mit password
mere? hvordan får jeg den til det igen?

Mvh sls

Fra : BS

Dato : 27-06-03 15:16

Ved at trykke på klik her for at logge på en anden konto og at skrive
din email og adgangskoden og husk den lille flugben på det hvor der
står log mig på automatisk ..
og så OK
M.V.H BS

http://www.kandu.dk/

Fra : sls

Dato : 28-06-03 12:08

> Ved at trykke på klik her for at logge på en anden konto og at skrive
> din email og adgangskoden og husk den lille flugben på det hvor der
> står log mig på automatisk ..

Takker, havde godt set der manglede flueben der, men troede at det var hvis
messenger skulle skulle starte automatisk op.

Mvh sls

Fra : BS

Dato : 29-06-03 00:20

Så er det kommet på plads igen så håber jeg at du huske det frem over ,
så må du have glæde af msn 6.0 som jeg har .....

M.V.H Brian

http://www.kandu.dk/