Hvad med Kip?
Fra : Anja

Dato : 27-06-03 09:53

Hej Igen

Jeg vil lige høre om der er nogen erfaringer med kip - det er lige umildbart
et firma som jeg syntes har nogle gode campingvogne men jeg kender ingen som
har en så jeg ville lige høre hvad i har af erfaringer..

Anja - som stadig lærer hver dag...

--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-06-03 09:57

Anja wrote:

> Jeg vil lige høre om der er nogen erfaringer med kip - det er lige
> umildbart et firma som jeg syntes har nogle gode campingvogne[...]

KIP er et hollandsk fabrikat af velkørende vogne. De er ikke så ofte at
finde med danske plader på men i udlandet ser man *mange* hollændere køre
med dem. Firmaets hjemmeside finder du her: http://www.kip-caravans.nl

> Anja - som stadig lærer hver dag...

Og heldigvis for det... Og hvem gør forresten ikke det! )

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Anja

Dato : 27-06-03 10:05

--
> KIP er et hollandsk fabrikat af velkørende vogne. De er ikke så ofte at
> finde med danske plader på men i udlandet ser man *mange* hollændere køre
> med dem. Firmaets hjemmeside finder du her: http://www.kip-caravans.nl

Hej Carsten

Kender du noget til dem bare sådan generelt for vi har talt om at køre til
Holland og kigge nærmere på Kipén men vi vil gerne vide så meget som muligt
før vi tager afsted. Hvorfor er der ikke så mange her i landet? Er det
mangel på noget eller er det prisen?

Anja

> Og heldigvis for det... Og hvem gør forresten ikke det! )
Jo det er rigtigt men jeg har vist meget at lære her...

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 27-06-03 15:47

> [...]
> mangel på noget eller er det prisen?
>
> Anja

> Jo det er rigtigt men jeg har vist meget at lære her...

Hej Anja.

Undskyld jeg blander mig.
Jeg har kigget på deres hjemmeside og synes jo nok prisen måske er vel høj i
forhold til mange andre vogne. Hvis der skulle være et mellemled mere ville
den jo nok ikke blive billigere, og det ville jo være tilfældet hvis der var
en Dansk importør. Det er heller ikke sikkert at fabrikken er minded for
export, hjemmesiden er så vidt jeg kan se kun på Hollandsk.

Hilsen, Steen.