Telmore og SMS ved mobilsvar, hvor bliver ~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-06-03 07:36

Plejer man ikke at få en SMS når der kommer en besked på ens telefonsvarer
hos Telmore. Jeg synes ikke jeg har ændret på nogen opsætning og mener
bestemt at jeg har fået disse SMS'er førhen (har været kunde hos Telmore
mere eller mindre siden de startede).

I går ventede jeg et, ret så vigtigt opkald (nyt job osv.), men det kom
ikke. Jeg talte i telefonen ca. 38 sekunder den dag kan jeg se i status -
men der har vedkommende åbenbart ringet :(.

Rent tilfældigt var jeg lige inde og ville slette mine gamle beskeder på
mobilsvar (2 stk, ret korte så de kan vel ikke have fyldt
telefonsvareren?), og hørte at der var kommet ny besked fra vedkommende jeg
skulle tale med angående jobbet. Den havde så været ankommet i 6 timer på
det tidspunkt jeg hørte den - uden at jeg havde modtaget nogen SMS.

Er det mig der husker forkert eller plejer der ikke at komme en SMS når der
ligger en ny besked på ens telefonsvarer? Hvis det er noget man selv skal
aktivere.

Jeg har været inde og kigge på Telmores sider, men fandt ikke lige ud af om
man kan slå SMS ved mobilbesked fra/til nogen steder. Ved i om man kan det?

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-06-03 08:40

Flemming Joensson wrote:
> Plejer man ikke at få en SMS når der kommer en besked på ens
> telefonsvarer hos Telmore.

....fik en i går...

> [...]
> vedkommende jeg skulle tale med angående jobbet. Den havde så været
> ankommet i 6 timer på det tidspunkt jeg hørte den - uden at jeg havde

....håber ikke, at det forringede dine chancer for at få jobbet!?

Hans

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-06-03 09:03

Fik også en igår...

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 27-06-03 11:12

Flemming Joensson wrote:

> I går ventede jeg et, ret så vigtigt opkald (nyt job osv.), men det
> kom ikke. Jeg talte i telefonen ca. 38 sekunder den dag kan jeg se i
> status - men der har vedkommende åbenbart ringet :(.

Jeg havde samme problem i går. Men det virker fint i dag :)

Mvh
Anders

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-06-03 14:34

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> wrote in

> Jeg havde samme problem i går. Men det virker fint i dag :)

Ok, så var det bare en engangsforteelse.

Flemming

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-06-03 11:38

"Flemming Joensson" wrote in message news:bdgok6$2pcq$1@news.cybercity.dk...
> I går ventede jeg et, ret så vigtigt opkald (nyt job osv.), men det kom
> ikke. Jeg talte i telefonen ca. 38 sekunder den dag kan jeg se i status -
> men der har vedkommende åbenbart ringet :(.

Surt. Jeg har også prøvet en enkelt gang ikke at få den sms, og så finde ud
af at der var besked næste dag! :-/

Men jeg gætter på at grunden til du ikke har fået sms'en, er vel pga de
problemer der har været med at sende og modtage sms'er de sidste par
dage....? Så går det jo selvfølgelig også udover sådanne ting som
mobilsvar....

Bortset fra det, så tænkte jeg at til en anden gang, så kan du da aktivere
banke på. Så har du ikke problemet at de ringer lige mens du snakker. Så kan
man lige hurtigt lægge på og besvare opkaldet.

Hygge...
Daniel

Fra : Flemming

Dato : 27-06-03 20:31

Daniel Alstrup <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Bortset fra det, så tænkte jeg at til en anden gang, så kan du da
> aktivere banke på. Så har du ikke problemet at de ringer lige mens du
> snakker. Så kan man lige hurtigt lægge på og besvare opkaldet.

Det troede jeg da altid man gjorde, hvilke argumenter er der for ikke at
gøre det ?

Du kan også parkere den igangværende samtale og tage den anden. (afhænger
måske af telefonen ?)

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-06-03 23:13

"Flemming" wrote in message
> Det troede jeg da altid man gjorde, hvilke argumenter er der for ikke at
> gøre det ?

Tja....? Jeg har også altid haft det aktiveret. Og i al den tid jeg har haft
mobil, tror jeg kun jeg har oplevet at kunne bruge det måske 5 gange......
så sandsynligheden for at få brug for det er ret lille. Men den bliver
selvfølgelig større jo mere man snakker.

> Du kan også parkere den igangværende samtale og tage den anden. (afhænger
> måske af telefonen ?)

Nope! altså til at det afhænger af telefonen. Det mener jeg man kan med
alle. Nogen ældre har det dog ikke integreret, så skal man huske sjove
koder, som man skal trykke ind for at skifte opkald (noget i stil med dem
man bruger til viderestilling, hvis telefonen ikke har en
menu)................ er jeg næsten helt sikker på

Hygge...
Daniel

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-06-03 14:36

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> wrote in

> Bortset fra det, så tænkte jeg at til en anden gang, så kan du da
> aktivere banke på. Så har du ikke problemet at de ringer lige mens du
> snakker. Så kan man lige hurtigt lægge på og besvare opkaldet.

Lyder da smart - det må jeg hellere få slået til.

Tak for info :)

Mvh.
Flemming

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 17:56

> Lyder da smart

Er det også, bruger det tit og ofte på min 3510

// Troels

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-07-03 08:48

Troels [around 9000] wrote:

> Er det også, bruger det tit og ofte på min 3510

....var inde og lede efter det på hjemmesiden i går, men ku ikke rigtig
finde det - koster det noget?
Hans