/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
De små frække fra Telmore.
Fra : Fischer


Dato : 27-06-03 06:30

I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).

Man kan jo godt fundere lidt over at klassens lille frække dreng nu er
blevet så stor, at han nu reklamerer på TV2. Men jeg kender reklamens magt,
så reklamen skal nok tjene sig hjem igen.

Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.
Når nu Telmore bruger penge på 35 reklame-sekunder, så burde man kunne gøre
bedre end blot at få en kendt dilettant-skuespiller til at fjolle rundt med
sig selv i drag.
Jeg synes den er mere pinlig end morsom!
Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?

--
*Fischer
Nu kun 4 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



 
 
Jan Selchau-Hansen (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Jan Selchau-Hansen


Dato : 27-06-03 07:13


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
> lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).
>
> Man kan jo godt fundere lidt over at klassens lille frække dreng nu er
> blevet så stor, at han nu reklamerer på TV2. Men jeg kender reklamens
magt,
> så reklamen skal nok tjene sig hjem igen.
>
> Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.
> Når nu Telmore bruger penge på 35 reklame-sekunder, så burde man kunne
gøre
> bedre end blot at få en kendt dilettant-skuespiller til at fjolle rundt
med
> sig selv i drag.
> Jeg synes den er mere pinlig end morsom!
> Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?
>
> --
> *Fischer
> Nu kun 4 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.
>
>
Der er da muligt at du er en gammel jydsk bonderøv, det skal jeg ikke kunne
bedømme.
Men din skuffelse deler jeg.
Jeg er igang med at skifte til Telmore, og glæder mig til min nye simkort
liger i postkassen
Et at mine argumenter for at sikfte, var at de ikke pjattede penge væk på
diletantdukker, subsiduerede telefoner, og kæmpe reklamekampagner o.lign.
Men at de, åbenbart efter alles mening, leverer et super "no noncense
produkt".

Jan



Lars Bo Wassini (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Lars Bo Wassini


Dato : 27-06-03 07:40

On Fri, 27 Jun 2003 07:29:52 +0200, Fischer wrote:

> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
> lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).

Faktisk er jeg lidt ked af at Telmore er begyndt at reklamerer. Jeg var ret
stolt af at de kunne klare sig mod "de store" bare ved at have en god
service og bruge mund-til-mund metoden. Men det kan være, at TDC har pålagt
dem et nyt mål! (?)

> Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.

Ja - den er elendig! Men den virker sikkert.

> Jeg synes den er mere pinlig end morsom!

Enig! Man praler ikke ligefrem med at have Telmore når den har kørt over
skærmen.

> Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?

Se - det skal jeg jo ikke kunne sige - kender ikke din ander

--
Med venlig hilsen

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Michael Jensen (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 27-06-03 13:27

"Lars Bo Wassini" <MitFornavn@MitEfternavn.Danmark> skrev i en meddelelse
news:1khufcsrtuzvn.1rws2fd443lix$.dlg@40tude.net...
> Faktisk er jeg lidt ked af at Telmore er begyndt at reklamerer. Jeg var
ret
> stolt af at de kunne klare sig mod "de store" bare ved at have en god
> service og bruge mund-til-mund metoden. Men det kan være, at TDC har
pålagt
> dem et nyt mål! (?)

De reklamerede skam også før TDC Mobile International blev en del af deres
bestyrelsen.



*Gavtyven* (27-06-2003)
Kommentar
Fra : *Gavtyven*


Dato : 27-06-03 07:47

Latterlig og flov reklame. Total spild af "vores" penge.

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
> lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).
>
> Man kan jo godt fundere lidt over at klassens lille frække dreng nu er
> blevet så stor, at han nu reklamerer på TV2. Men jeg kender reklamens
magt,
> så reklamen skal nok tjene sig hjem igen.
>
> Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.
> Når nu Telmore bruger penge på 35 reklame-sekunder, så burde man kunne
gøre
> bedre end blot at få en kendt dilettant-skuespiller til at fjolle rundt
med
> sig selv i drag.
> Jeg synes den er mere pinlig end morsom!
> Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?
>
> --
> *Fischer
> Nu kun 4 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.
>
>



Torben Leander Ander~ (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Torben Leander Ander~


Dato : 27-06-03 08:22

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
> lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).

Hej!

Jeg er helt enig med dig. Jeg fortæller ikke nogen at jeg har Telmore Abb.
efter at den reklame er startet.
Jeg synes godt nok at det er flovt.
Den er så amatøragtigt lavet, så jeg ved ikke hvad.

Jeg håber ikke at det er standarten fra Telmore, for så har jeg da godt nok
taget fejl.

Hilsen
Torben L. Andersen.



Telmore - Frank Rasm~ (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 27-06-03 08:38


"Torben Leander Andersen" <FJERNtla@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbf093$0$76140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har
fået
> > lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på
www.telmore.dk).
>
> Hej!
>
> Jeg er helt enig med dig. Jeg fortæller ikke nogen at jeg har Telmore Abb.
> efter at den reklame er startet.
> Jeg synes godt nok at det er flovt.
> Den er så amatøragtigt lavet, så jeg ved ikke hvad.
>
> Jeg håber ikke at det er standarten fra Telmore, for så har jeg da godt
nok
> taget fejl.

Man kan sige meget om reklamen, men den har været billig, målgrupperne den
har
været testet på har været positive, og resultaterne er langt bedre end
forventet.

Personligt syntes jeg måske heller ikke ligefrem den er "guds gave", men
igen, den
virker. Om det er spild af penge ? Det mener jeg ikke, vores opgave er at
erobre
markedsandele så billigt og effektivt som muligt, med henblik på via.
volumen
at være konkurrencedgtige. Her er reklamen lige i øjet....

Med venlig hilsen


Frank Rasmussen
Telmore A/S



*Gavtyven* (27-06-2003)
Kommentar
Fra : *Gavtyven*


Dato : 27-06-03 09:04

Jo men Frank..
Pt har jeres/vi kunder være "Stolte" over ikke at være fanget at det store
peng -reklame kapløb - (tv2 reklamer).
Og med 300.000 kunder og stadig stigende.Syntes vi jo at det er spild at
gode penge der evt kunne bruget på at sænke minut prisen til UNDER CBB.....


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbf474$0$13194$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Torben Leander Andersen" <FJERNtla@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:3efbf093$0$76140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har
> fået
> > > lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på
> www.telmore.dk).
> >
> > Hej!
> >
> > Jeg er helt enig med dig. Jeg fortæller ikke nogen at jeg har Telmore
Abb.
> > efter at den reklame er startet.
> > Jeg synes godt nok at det er flovt.
> > Den er så amatøragtigt lavet, så jeg ved ikke hvad.
> >
> > Jeg håber ikke at det er standarten fra Telmore, for så har jeg da godt
> nok
> > taget fejl.
>
> Man kan sige meget om reklamen, men den har været billig, målgrupperne den
> har
> været testet på har været positive, og resultaterne er langt bedre end
> forventet.
>
> Personligt syntes jeg måske heller ikke ligefrem den er "guds gave", men
> igen, den
> virker. Om det er spild af penge ? Det mener jeg ikke, vores opgave er at
> erobre
> markedsandele så billigt og effektivt som muligt, med henblik på via.
> volumen
> at være konkurrencedgtige. Her er reklamen lige i øjet....
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Frank Rasmussen
> Telmore A/S
>
>



Oros (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Oros


Dato : 27-06-03 09:10

Telmore - Frank Rasmussen wrote:
> Man kan sige meget om reklamen, men den har været billig,
> målgrupperne den har
> været testet på har været positive, og resultaterne er langt bedre end
> forventet.

Spørgsmålet er om ikke et skilt med navn, info og priser i 5sek ville have
samme effekt, i stedet for så mange sekunder som vel ikke er helt billige at
sende uanset hvad selve reklamefilmen har kostet!?

> Personligt syntes jeg måske heller ikke ligefrem den er "guds gave",
> men igen, den
> virker. Om det er spild af penge ? Det mener jeg ikke, vores opgave
> er at erobre
> markedsandele så billigt og effektivt som muligt, med henblik på via.
> volumen
> at være konkurrencedgtige. Her er reklamen lige i øjet....

Jeg tror en bedre udnyttelse af de 35 sekunder ville have erobret "endnu
flere" potentielle kunder. Jeg tror denne reklame fanger de folk som ikke
lige kender nogen der har telmore abo, som ikke færdes så meget på nettet
osv. Folk som for så vidt ikke har de store muligheder for at vide firmaet
overhovedet eksisterer. Det bliver de så klar over nu, men i første omgang
er det jo lutter priserne der fanger nye folk der ikke kender firmaet. Så
spørgsmålet er om ikke det skilt på 5sek. havde fanget nøjagtig samme skare,
men koster væsentligt mindre at sende for hver gang den vises?

Nu ved jeg heller ikke lige om en som er mest kendt fra Banjo's likørstue er
så smart et valg? Det er vel primært unge mennesker som overhovedet kender
gubben. Jeg kan ikke forestille mig at det er andre end "unge" menesker der
har set Banjo's, selv har jeg ikke engang trods en alder på 24, men jeg ved
da hvem han er. Men denne unge gruppe som måske også har set Banjo's er vel
højst sandsynligt den gruppe som kender Telmore i forvejen. Unge der vil
være fremme i skoene. Det er nok ikke dem som ikke kender til Telmores
eksistens i forvejen!?

Summa sumarum
En kedelig reklame som i mine øjne faktisk rammer helt forkert, men som det
mindste informerer uvidende om selskabets eksistens.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Min hotmail er "orosaraba"
direkte svar ej muligt pga spam



Bjørn Jørvad (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 27-06-03 12:02


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbf474$0$13194$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Man kan sige meget om reklamen, men den har været billig, målgrupperne den
> har
> været testet på har været positive, og resultaterne er langt bedre end
> forventet.

Jeg synes nu, reklamen er meget sød.

Mht. til reklamer i al almindelighed, har man et standpunkt ... til man
tager et nyt...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn



Jess Møller-Petersen (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 27-06-03 09:05

Reklamen er meget plat, men lige præcis min smag...
Men det hjælper ikke har Telmore i forvejen...
Og hvis den rammer målgruppen, så er den vel god nok...



Niels Buus Christens~ (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Niels Buus Christens~


Dato : 27-06-03 10:34

Jeg kan godt lide reklamen. Det er en kombination af ultra plat humor og en
optagelse som skriger "billigt". Ved at reklamen fremstår billig, forstærker
det selvskabets "discount" opfattelse, om at være at produkt hvor pengene
går til produktet og ikke markedsførings-afdelingen.
Jeg vil i hvert fald være mere skuffet hvis de havde lavet sådan noget
kosmetik 3d-telefoner og svævende bølger pop.

Hvis danskerne vil adoptere "De små frække" som den nye betegnelse for det
noget mere tekniske term "SMS", så har Telmores branding virket.

/Niels



Jensn (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Jensn


Dato : 27-06-03 11:07


"Niels Buus Christensen" <spaam.mail@nielsbuus.dk> skrev i en meddelelse
news:3efc0e84$0$24670$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jeg kan godt lide reklamen. Det er en kombination af ultra plat humor og
en
> optagelse som skriger "billigt". Ved at reklamen fremstår billig,
forstærker
> det selvskabets "discount" opfattelse, om at være at produkt hvor pengene
> går til produktet og ikke markedsførings-afdelingen.
> Jeg vil i hvert fald være mere skuffet hvis de havde lavet sådan noget
> kosmetik 3d-telefoner og svævende bølger pop.
>
> Hvis danskerne vil adoptere "De små frække" som den nye betegnelse for det
> noget mere tekniske term "SMS", så har Telmores branding virket.
>
> /Niels
>
>

Jeg må indrømme at jeg også sidder med et stort smil på når jeg har set
reklamen -
ja, korrekt den er plat, men jeg synes sku' den er OK

Så lad os sende nogle DSF'er

Mvh.
Brian S Jensen



Fischer (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 27-06-03 11:58

> Jeg kan godt lide reklamen. Det er en kombination af ultra plat humor og
en
> optagelse som skriger "billigt". Ved at reklamen fremstår billig,
forstærker
> det selvskabets "discount" opfattelse, om at være at produkt hvor pengene
> går til produktet og ikke markedsførings-afdelingen.

Jeg synes ikke det er plat humor, kun plat.

Men jeg kan godt se formålet med at udtrykke discount, men det falder IMO
blot noget til jorden, hvis man har lidt idé om hvad ? x 35 sekunder på TV2
koster.
Jeg håber blot at de næste i serien bliver bedre.

Det kunne minde om Toyota's store reklame-kampagne. I starten sad man og
krummede tæer, så overlæderet var ved at sprænges.
Jeg ved ikke om Toyota så skiftede reklamebureau midt i det hele, eller om
det var en stor forkromet plan fra starten.
Og paradoksalt nok var det da der kom en "banjo-dreng" ind i reklamerne, at
de løftede sig op og nu er ret morsomme.

--
*Fischer
Nu kun 4 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Rander (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Rander


Dato : 27-06-03 12:57

Fri, 27 Jun 2003 12:57:54 +0200 brugte Fischer 27 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Men jeg kan godt se formålet med at udtrykke discount, men det falder IMO
>blot noget til jorden, hvis man har lidt idé om hvad ? x 35 sekunder på TV2
>koster.

Nu er det jo ikke kun TV2 den vises på - den har snart kørt en uges tid
eller sådan noget på Discovery...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Der er en ting, jeg sætter pris på hos små børn. De går ikke
rundt og viser fotografier af deres forældre. (Tage Danielsson)


DonE (27-06-2003)
Kommentar
Fra : DonE


Dato : 27-06-03 11:49

Fischer skrev det her:
> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har
> fået lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på
> www.telmore.dk).
>
> Man kan jo godt fundere lidt over at klassens lille frække dreng nu er
> blevet så stor, at han nu reklamerer på TV2. Men jeg kender reklamens
> magt, så reklamen skal nok tjene sig hjem igen.
>
> Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.
> Når nu Telmore bruger penge på 35 reklame-sekunder, så burde man
> kunne gøre bedre end blot at få en kendt dilettant-skuespiller til at
> fjolle rundt med sig selv i drag.
> Jeg synes den er mere pinlig end morsom!
> Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?

Dårlig omtale er bedre end *ingen* omtale.
Men ellers er jeg enig.......skod reklame!

--

Venligst DonE



Thomas Gulholm (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Gulholm


Dato : 27-06-03 16:01

> Dårlig omtale er bedre end *ingen* omtale.
> Men ellers er jeg enig.......skod reklame!

Men *god* omtale er bedre end *dårlig* omtale... og den gode omtale
havde de jo i forvejen - nu har de også den dårlige.

Jeg var meget tæt på at skifte fra CBB til Telmore - ikke pga af prisen,
eller problemer med CBB, bare fordi jeg bedre kan lide Telmores
hjemmeside og fordi jeg har *hørt* at der kan opstå problemer med CBB.
Jeg valgte oprindeligt CBB, da de (pga Sonofons net) tilbød mail->sms
forward, men nu hvor det er lukket, har jeg ikke nogen god grund til at
blive hos CBB.

Den omtalte reklame har dog fået mig til at overveje det ret så kraftigt
- jeg vil hellere sidde og se på Sussi og Lille Leif der griller fisk
sammen med Søren, i 98,4% dækning af lyset fra Jans arkitektlampe (for
nu at blande det hele sammen) end at udsætte mig for "dét der" fra Telmore.

Man kan selvfølgelig håbe på at det er en engangsforstilling...

Mvh
Thomas




Henrik Stidsen (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 27-06-03 16:08

"DonE" <don_e@net.INVALID> wrote in
news:3efc20ff$0$15300$ba624c82@nntp03.dk.telia.net

> Dårlig omtale er bedre end *ingen* omtale.
> Men ellers er jeg enig.......skod reklame!

Ja, den er så ringe så folk husker den - og mon ikke det virker ?

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

John (27-06-2003)
Kommentar
Fra : John


Dato : 27-06-03 16:47

On Fri, 27 Jun 2003 15:07:44 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>"DonE" <don_e@net.INVALID> wrote in
>news:3efc20ff$0$15300$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
>
>> Dårlig omtale er bedre end *ingen* omtale.
>> Men ellers er jeg enig.......skod reklame!
>
>Ja, den er så ringe så folk husker den - og mon ikke det virker ?
Jeg tror da Telmore har fået det ud af reklamen de ville. Hvad enten
vi kan lide den eller ej, så er der i hvert fald mange meninger om
den, og det tyder jo på at der er nogen der har taget stilling til
reklamen, og det er i sig selv er vel til dels meningen med reklamer.

Vi kender vel alle de forskellige alway ultra reklamer m.fl. det er
vel om moget de mest elendige reklamer, men alligevel kan folk huske
dem, og såhar vi genkendeligheden. er man i tvivl køber man et produkt
man i det mindste kan kender navnet på.

Jacob Riis (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Riis


Dato : 27-06-03 12:38


"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3efbd658$0$5161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> I aftes så jeg på TV2 for første gang den reklamefilm som Telmore har fået
> lavet med Jan Elhøj fra Banjos Likørstue (kan også ses på www.telmore.dk).
>
> Man kan jo godt fundere lidt over at klassens lille frække dreng nu er
> blevet så stor, at han nu reklamerer på TV2. Men jeg kender reklamens
magt,
> så reklamen skal nok tjene sig hjem igen.
>
> Jeg vil nærmere bare udtrykke min skuffelse over selve reklamen.
> Når nu Telmore bruger penge på 35 reklame-sekunder, så burde man kunne
gøre
> bedre end blot at få en kendt dilettant-skuespiller til at fjolle rundt
med
> sig selv i drag.
> Jeg synes den er mere pinlig end morsom!
> Eller er det blot mig der er en gammel jydsk bonderøv?
>
> --
> *Fischer

Personligt er jeg ikke så glad for reklamen. Det kan godt være den er sjov
men for mit vedkommende får det Telmore det som at fremstå som et fjollet og
useriøs mobilselskab. Jeg ville foretrække at man udelukkende satsede på
lave priser der er til at gennemskue og god service. Efter at reklamen er
kommet er jeg mindre "stolt" over at have Telmore og mindre tilbøjelig til
anbefale det til folk jeg kender.

Hvis jeg skulle lave en reklame ville jeg fortælle om Telmores fordele og
hvor nemt og smertefrit det er at skifte fra en af de andre udbydere. Måske
kunne man på en sjov måde sammenlignede Telmore og Sonofon/Orange
abonomenter og vise hvor mange penge man sparer.

--
Jacob




Jess Møller-Petersen (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 27-06-03 12:45

Telmore reklamerne er da alt andet bedre end Sonofons: Skod dukker.
Eller TDC's: Så lav dog nogle nye...



wolle (27-06-2003)
Kommentar
Fra : wolle


Dato : 27-06-03 16:46

En hel masse skrev en masse...


Hej

Jeg kan huske da læserbreve var forbeholdt ældre kristne mennesker som sad
og zappede rundt på tv indtil de fandt noget som de kunne blive fornærmet
over, så de kunne få fyret et læserbrev af til EB...

Helt alvorligt her er folk som overvejer deres kommende abonnement pga af
denne reklame, få da et liv.....

For min skyld må det firma jeg bruger som teleselskab sq bruge pengene på
sprut og damer eller hvad de nu vil, bare det ikke går ud over deres
service/priser.......


For en kort bemærkning!!!
Jens



Rander (27-06-2003)
Kommentar
Fra : Rander


Dato : 27-06-03 22:49

Fri, 27 Jun 2003 17:45:30 +0200 brugte wolle 21 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg kan huske da læserbreve var forbeholdt ældre kristne mennesker som sad
>og zappede rundt på tv indtil de fandt noget som de kunne blive fornærmet
>over, så de kunne få fyret et læserbrev af til EB...

Hehe... Zappe rundt, det gjorde jeg også her til aften, og så så jeg
reklamen igen - på MTV! Han er sgu om sig, den gode Frank. Men han vil nok
ikke svare på mit spørgsmål om hvad reklametid på MTV koster, selvom det er
noget har har gået og luret over et stykke tid...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Man finder en kæreste inde i midtbyen, for der bor mange damer.
De gider nemlig ikke gå rundt og passe grise. (Søren, 8 år)


Henrik Stidsen (29-06-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 29-06-03 00:05

Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote in news:qnqus-729.ln1@rander.dk

> Men han vil nok
> ikke svare på mit spørgsmål om hvad reklametid på MTV koster,
> selvom det er noget har har gået og luret over et stykke tid...
>

Mon ikke MTV vil det ?

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fischer (28-06-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 28-06-03 07:18

> Helt alvorligt her er folk som overvejer deres kommende
> abonnement pga af denne reklame, få da et liv.....

Personligt synes jeg det er svært at bruge fraserne "Helt alvorligt" og "få
da et liv" i samme sætning, men lad nu det ligge.

Jeg tror ikke der er nogen der opsiger deres Telmore abonnement på grund af
denne reklame hvis de ellers er tilfreds.

MEN, når folk spørger mig til råds om hvilket mobilabonnement de skal vælge
(og det gør de faktisk), så siger jeg stadig Telmore, men dukker samtidig
nakken lidt.
For måske får jeg den der: "Telmore ..... er det ikke dem der med den
reklame med ham ....."

> For min skyld må det firma jeg bruger som teleselskab sq
> bruge pengene på sprut og damer eller hvad de nu vil, bare
> det ikke går ud over deres service/priser.......

Det er ikke helt enig med dig i. Jeg ser gerne at de firmaer jeg handler
med, udadtil virker seriøse.
Men ellers klart - hvis de er meget bedre end alle andre ville jeg nok vælge
dem alligevel.

Så Telmore er stadig mit teleselskab nr. 1 - det er bare ikke noget man
praler så meget med for tiden!

--
*Fischer
Nu kun 3 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste