Java Applet, og hyperlinks!!
Fra : weaxler

Dato : 31-03-01 15:39

Kan det lade sig gøre at lave et text-link i en applet som linker til en
anden frame. Jeg må kun bruge java 1.18.
weaxler

Fra : Jacob Andresen

Dato : 10-04-01 16:04

Ja

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 11-04-01 08:00

"Jacob Andresen" <zoner@paradis.dk> wrote in message
> Ja
>
> "weaxler" <weaxler@cs.auc.dk> wrote in message

try
{
URL url=new URL("http://www.sidenDuVilSe.dk");
getAppletContext().showDocument(url,"_blank");
}
catch(MalformedURLException e)
{

}

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying