[evt SPOIL]2Fast2Furuois (eller hvodden' d~
Fra : Michael

Dato : 26-06-03 23:35

Hej med jer!

Har lige været inde og se ....se topic ! Og den film er da bare alt for fed!
Den falder bare fuldstændig og aldeles i min drengerøvs-gode biler-gode
damer-smag! :) Er der andre her der har det sådan?

Sys den er virkelig fed! Sådan nogle biler skal jeg ha en dag :)))

Sys bare lige jeg ville skrive noget.... :)

Mvh
Michael

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-06-03 15:10

Michael wrote:
> Har lige været inde og se ....se topic ! Og den film er da bare alt for fed!
> Den falder bare fuldstændig og aldeles i min drengerøvs-gode biler-gode
> damer-smag! :) Er der andre her der har det sådan?

I hvert tilfælde ikke mig. Men sådan er smag og mangel på samme jo så
forskellig :D

Tenz.

Fra : Michael

Dato : 27-06-03 20:48

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message

> I hvert tilfælde ikke mig. Men sådan er smag og mangel på samme jo så
> forskellig :D
>
> Tenz.

Dér fik jeg den :)

Go weekend

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-06-03 21:15

Michael wrote:
> Go weekend

Weekend??? Desværre er den indraget for at I kan få lov til at se Hulk
om et par uger men tak alligevel og i lige måde :)

Tenz.

Fra : Michael

Dato : 28-06-03 00:45

> Weekend??? Desværre er den indraget for at I kan få lov til at se Hulk
> om et par uger men tak alligevel og i lige måde :)
>
> Tenz.
Hey, cool ! Hvilket arbejde har du ??

Fra : Subject

Dato : 28-06-03 01:18

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> writes:

> Hey, cool ! Hvilket arbejde har du ??

Det er ham, der klipper hullerne i kanten af filmstrimlerne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I cannot allow in front of
The RockBear. ((^)) the king with so many arms."

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-06-03 19:30

Subject wrote:
> Det er ham, der klipper hullerne i kanten af filmstrimlerne.

Peter, jeg er ked af det, men jeg tror desværre du tager fejl.
Filmkanthulmageri er efterhånden et uddødt håndværk. Man har i dag fået
maskiner til at udføre arbejdet - man bruger en CEHCA (Celluloid Edge Hole
Cutting Apparatus). At dømme udfra det angivne tidsbehov, kunne jeg nærmere
forestille mig, at det er Tenzels opgave, at klistre alle billederne sammen
til een lang strimmel (en sådan person kaldes en SFC (Single Frame
Concatenator)). Jeg var engang til en filmfremvisning, hvor man havde
besluttet at spare denne proces bort. Det var en fremvisning af Dumbo, som i
normal strimmelbaseret form varer 64 minutter. Efter vel omkring 20 timer
var de fleste blandt publikum faldet i søvn - og vi var ikke engang nået
forbi reklamerne. Man erkendte, at metoden nok ikke var økonomisk
fordelagtig (især ikke da filmoperatøren lagde sag an mod sin arbejdsgiver,
da han mente hans afbrændte fingre kunne karakterises som værende en
arbejdsskade), og begyndte at vise film i strimmelform igen.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 28-06-03 20:43

Morten Wartou's utterance expressed in

> [...]
> afbrændte fingre kunne karakterises som værende en arbejdsskade), og
> begyndte at vise film i strimmelform igen.

LMAO!!!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-06-03 20:59

"Morten Wartou" <rememberthatthiswilljustberejected_morten@wartou.dk> writes:

> Filmkanthulmageri er efterhånden et uddødt håndværk. Man har i dag fået
> maskiner til at udføre arbejdet - man bruger en CEHCA (Celluloid Edge Hole
> Cutting Apparatus).

Trist. Det var efterhånden et af de få steder, hvor vampyrer kunne få
noget fornuftigt at bruge deres tænder til.

--
Stefan Holm
"We do Shakespeare with ray-guns and shit."

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 01-07-03 20:13

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Den falder bare fuldstændig og aldeles i min drengerøvs-gode biler-gode
> damer-smag! :) Er der andre her der har det sådan?

Ikke jeg...

Nice Titties, Nice Cars.... intet andet.... det kunne man få lige så nemt
med 15 minutters google...

> Mvh
> Michael

Lars B