MS Windows
briani 27239
win98 mon man kan få windows til at makke ~
Fra : Carsten Riis

Dato : 26-06-03 23:21

Hej alle

Min windows har fået sig den nøkke, at den ikke vil vise mig billedet
som jeg klikker på som miniature i windowsExplorer. Det ville den før,
men nu er den altså holdt med det.

Og jeg ved ikke, hvad jeg har lavet for at den finder på den slags. men
jeg kan nu godt li' funktionen, da man fx kan sortere billederne bedre
når man vil navngive dem i fx kronologisk rækkefølge eller anden
relevant rækkefølge.

Så mit spørgsmål: hvordan kan jeg få windows98 til at vise mig det
miniaturebillede igen i win-explorer.
Subsidært: findes der et noget software, der kan hjælpe med at sortere
(ved at navngive) billederne? Det burde der næsten gøre med alle de der
digitale kameraer som er i omløb.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk