Merchandise
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-06-03 21:28

jeg vil så gerne have LOTR TTT filmplakaten på engelsk.... jeg har den fra
FOTR, den med premiere dato og det hele... jeg vil have dem alle, men
moviemerchandise.dk har valgt at ignorere mig efter jeg utallige gange har
påkrævet penge jeg har tilgode hos dem.... nu er det nået så vidt at de ikke
vil svare på mails eller andet så jeg står med et par hundrede tilgode og
ingen muligheder for at købe fede varer... hvor kan jeg handle på danske
sider og regne med god betjening?...undskyld hvis det er ot.
Figurer og den slags fra MacFarlane toys er osse interessant... men som
sagt, danske sites.
vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Don G.

Dato : 27-06-03 00:22

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev...

> [...]
> nået så vidt at de ikke vil svare på mails eller andet så jeg står
> med et par hundrede tilgode og ingen muligheder for at købe

Jeg kan kun tilslutte mig dette kedelige kor! Bestilte - og betalte - for 2
produkter i november sidste år, og mangler endnu den plakat som var det enen
produkt. De er totalt ignorante overfor de henvendelser jeg har gjort og
påstår s¨ågar at varen er blevet sendt - men mystisk nok har de ingen
kvittering fra posthuset...

Desværre kan jeg kun opfordre folk til at holde sig fra at handle med
moviemerchandise.dk for at undgå samme kedelige oplevelser som
sniper_Nolight og undertegnede har haft

NB: www.softfair.dk drives fra samme adresse, men jeg har personligt ikke
"turdet" gøre mig nogle erfaringer med det...!?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 27-06-03 02:09

> Desværre kan jeg kun opfordre folk til at holde sig fra at handle med
> moviemerchandise.dk for at undgå samme kedelige oplevelser som
> sniper_Nolight og undertegnede har haft

I er ikke de eneste der har haft problemer med Moviemerchandise.dk.
Jeg måtte vente i måneder på mine varer, selv om penge var blevet trukket.
En af mine kammerater, som dog var så smart at bestille pr efterkrav, fik
aldrig noget af det han bestilte.

Kan det igrunden ikke passe at moviemerchandise skulle slås sammen/indgå
samarbejde med DVD Pusheren?
Det kunne man da håbe vil få dem lidt op i omdrejninger igen, for vi mangler
nu en ordentlig film merchandise butik i DK.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 27-06-03 07:17

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message

> [...]
mangler
> nu en ordentlig film merchandise butik i DK.

Jo, de har åbnet butik sammen i Århus, i Laserdiskens gamle lokaler.
Umiddelbart lyder det ikke som nogen man har lyst til at handle med,
på trods af at de kører med Pusherens lave DVD-priser. Men hva',
man kan jo nøjes med at købe film derinde, ikke?

/Brian

Fra : Bjarke

Dato : 27-06-03 10:47

"Don G." <news@don-gSLETTES.dk> wrote in message news:<bdfv6b$i22$1@sunsite.dk>...

> NB: www.softfair.dk drives fra samme adresse, men jeg har personligt ikke
> "turdet" gøre mig nogle erfaringer med det...!?

www.softfair.dk drives IKKE fra samme adresse som
www.moviemerchandise.dk -- den ene er st. th. og den anden er st. tv.
De to fyre, der ejer butikkerne, kender hinanden (jeg kender dem
begge), men de har intet med hinanden at gøre rent forretningsmæssig.
Så det er ikke helt retfærdigt at lade www.softfair.dk bøde for, hvad
I har haft af problemer med www.moviemerchandise.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-06-03 14:27

> [...]
> www.moviemerchandise.dk -- den ene er st. th. og den anden er st. tv.
> De to fyre, der ejer butikkerne, kender hinanden (jeg kender dem

Ja eftersom du er ham der driver Softfair så kender du jo nok ham??
Jeg så iøvrigt at du også "anonymt" (men stadig fra softfair
mailadressen) sviner Pusheren i en anden nyhedsgruppe, skulle du ikke
feje for din egen dør? jeg har en kollega der har fået en brugt film
fra dig og til 199 kr så er den da betalt!

/Jens

Fra : Lars Funck

Dato : 27-06-03 14:45

"Jens Rasmussen" <jens31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg har en kollega der har fået en brugt film
> fra dig og til 199 kr så er den da betalt!

Det kommer da virkeligt an på hvilken film det er. Nogle specielle
udgivelser ville jeg gerne give 199,- for brugt.

MVH

Lars

Fra : Don G.

Dato : 27-06-03 17:15

"Bjarke" <bbb@softfair.dk> skrev...

> [...]
> (jeg kender dem begge), men de har intet med hinanden at gøre
> rent forretningsmæssig. Så det er ikke helt retfærdigt at lade

Der er nok nogen som er på stikkerne hva! Hvis du læste hvad jeg skrev, så
ville du se at jeg IKKE beskylder dig/SF for nogetsomhelst - men konstaterer
blot at du driver virksomhed fra samme adresse - uanet at det var hver sin
side af opgangen.

MEN. Der er dog en del advarselslamper der lyser her, når vi snakker disse
to virksomheder fra Hvidkløvervej 18 i Århus:

- Bjarke, du står ikke frem som indehaver, men forsøger at dække det i dit
indlæg...

- I oplyser ikke telefonnnumre til kontakt på de to websites - og heller
ingen adresse på SF...

- Du påstår at i ikke har noget med hinanden at gøre forretningsmæssigt -
det er måske et tilfælde at begge websites begge er baseret på samme
PHP-system; der tildels er brugt samme fonttype til menupunkterne; og
menu-punkterne har samme ordlyd???

- Tilsvining af konkurrenter/kollegaer er ikke velset!

- Flere eksempler på mangelfulde ordrer fra MM...

- Mangel på respons fra MM når man sender emails...

- Brugte film til nypris hos SF...

Folk må selv drage konklusionerne, men jeg ved godt hvor jeg IKKE vil bruge
mine penge. Og sidst men ikke mindst, kan jeg efter lidt videre research
slet ikke anbefale at handle hos MM - det ser nemlig ud til at virksomheden
er stoppet pr 31/5-2003, ifølge oplysningerne på cvr.dk:
http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=25879945

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-03 16:36

> [...]
> produkt. De er totalt ignorante overfor de henvendelser jeg har gjort og
> påstår s¨ågar at varen er blevet sendt - men mystisk nok har de ingen

mine problemer strækker sig over to handler, hvor jeg kun fik lidt af
tingene hver gang men betalte hele beløbet... jeg skrev et hav af mail..10
mindst... eneste reply jeg fik var: "Hvad er dit ordrenummer?"... da de fik
det hørte jeg aldrig mere. Ellers en fed butik, de kunne tjene kassen på
mig, men jeg er åbenbart ikke den eneste der er fravalgt

> Desværre kan jeg kun opfordre folk til at holde sig fra at handle med
> moviemerchandise.dk for at undgå samme kedelige oplevelser som
> sniper_Nolight og undertegnede har haft

enig... desværre