fakturering af forkerte opkald hos CBB
Fra : n/a

Dato : 26-06-03 20:59

Jeg har lige oplevet at jeg er blevet faktureret for nogle opkald jeg aldrig
har foretaget.
Har andre oplevet det samme? Hvia ja, vil jeg gerne høre lidt om hvad de
gjorde for at få det ført tilbage.
Jeg har skrevet til CBB og gjort opmærksom på det.

Hilsen L

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 27-06-03 02:11

"n/a" <n/a@n/a.na> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjorde for at få det ført tilbage.
> Jeg har skrevet til CBB og gjort opmærksom på det.

Tja hvad kan jeg sige?!

Skift til Telmore så undgår du sådan nogle platte og latterlige problemer.
Telmore kan nemlig godt finde ud af at faktyrere ordentligt.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 27-06-03 11:25

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse

> Skift til Telmore så undgår du sådan nogle platte og latterlige problemer.
> Telmore kan nemlig godt finde ud af at faktyrere ordentligt.

Jaah - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! Så simpelt er det
faktisk...! :)

/ Jonas

Fra : Lars Brink

Dato : 27-06-03 11:53

> Jaah - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! Så simpelt er det
> faktisk...! :)

....og der er jo ingen tvivl om at det er et brand godt svar på mandens
spørgsmål og problemer!

Go' weekend!

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-06-03 12:46

Steven Nybo Andersen skrev:

> Tja hvad kan jeg sige?!
>
> Skift til Telmore så undgår du sådan nogle platte og latterlige
> problemer. Telmore kan nemlig godt finde ud af at faktyrere
> ordentligt.

Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, så hold dine platte indlæg for
dig selv.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : n/a

Dato : 27-06-03 15:51

Jeg er ved at skifte til Telmore, men I svarer ikke på mit spørgsmål...

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 29-06-03 22:54

> Jeg er ved at skifte til Telmore, men I svarer ikke på mit spørgsmål...

Jo - det er præcist hvad vi gør.

Den slags er - og vil - aldrig ske(t) hos Telmore så glæd dig til at slippe
af med en masse ligegyldige problemer
Telmore har brufer TDC som leverandør og de har NOGET mere styr på tingene
rent teknisk end CBB / Sonofon.

Jeg har selv været kunde hos både TDC og Sonofon hvor jeg hos Sonofon
ustandselig havde alle mulige irriterende og
ligegyldige tidsspildende problemer som jeg aldrig oplevede hos TDC.

Og så er der kundeservicen der hos Telmore er et kapittel for sig selv.
Aldrig har jeg oplevet en så hurtig og god service som hos Telmore. Ikke
engang TDC kunne gøre det lige så hurtigt mens det ikke er ualmindeligt at
jeg skulle vente 30 ligegyldige minutter hos Sonofon for at få rettet simple
ting som jeg havde betalt for.

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 29-06-03 22:46

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Steven Nybo Andersen skrev:
>
> Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, så hold dine platte indlæg for
> dig selv.

Det gør jeg også men nu kunne jeg faktisk godt svare og det var det jeg
gjorde.

CBB kører på Sonofons net. Netop Sonofon er et firma med ekstremt rod i det
tekniske.
Jeg har selv været kunde så jeg ved hvad jeg taler om.
Jeg blev dog ikke bonnet for minutter jeg ikke havde brugt men det var vidst
også det eneste der IKKE skete.
Har også venner idag der har store problemer med dem og jeg kan kun nikke
genkendende til dem.
Et sådant firma er MEGET afhængig af det net de har valgt at køre via og det
er netop det der gør CBB meget meget dårlig.
En kæde er ikke stærkere end det svageste led så jeg tør godt love at det
kun var
et spørgsmål om tid før en sådan fejl skete for CBB. Jeg har nærmest ventet
på at det ville ske.

Tag så i betragtning at det faktisk kun var dig der vrissede af mig og at
mange faktisk gav mig ret.
Mange har erfaringer med Sonofons net herinde og det er bestemt IKKE for det
bedre skulle jeg hilse og sige.

Mit svar var som sådan meget præcist og jeg svarede på hvad der blev spurgt
om.
Svaret var meget enkelt.. skift til Telmore, så sliupper du for sådanne
tåbelige problemer (plus mange mange flere af slagsen).
Telmore kører på TDC's net og netop TDC er kendt for at have et meget
stabilt og veludbygget net og en solid backbone
og hvis du spørger mig hvor jeg har den viden fra så jeg har selv været
abbonent i flere år og betalt skyhøje priser for at få det bedste jeg kunne.
TDC har måske eet sølle nedbrud en gang om året (hvis det er så tit)
hvorimod at den nok snarer er reglen end undtagelsen
at der er eet eller andet galt på Sonofons net. Det var bl.a. dette der lå
til grund for mit svar.

Steven.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 14:28