Hjælp...
Fra : Kenny Jakobsen

Dato : 26-06-03 19:54

Jeg prøver bare til en forandrings skyld og flytte menuen over i den anden
side. Men så har jeg fået lavet lort i den igen *LOL*..

Er der en af jer som kan give mig et forslag hvordan man får vinduet til at
åbne i venstre side???

Her er Linket:
http://www.nuance.dk/vonfrey/index.htm

/Kenneth

Fra : jopa

Dato : 26-06-03 20:10

Davs du
Kenny Jakobsen <k.jakobsen@rudekuvert.dk> skrev bla:
> [...]
> anden side. Men så har jeg fået lavet lort i den igen *LOL*..
>
> Er der en af jer som kan give mig et forslag hvordan man får vinduet

Du bruger Frames så mon ikke det er noget a la
target="_main"

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-03 20:21

"Kenny Jakobsen" <k.jakobsen@rudekuvert.dk> skrev :

>Er der en af jer som kan give mig et forslag hvordan man får vinduet til at
>åbne i venstre side?

Næh, for du vil jo ikke ha' at man ser din kildekode.

Og selv om det meget nemt kan omgås, så gider jeg ikke hjælpe
folk, der bruger den fuldstændig tåbelige ting på sine sider.

Fjern det, det beskytter intet og er kun til irritation for
sidens besøgende.
--
Knud

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 26-06-03 20:37

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Næh, for du vil jo ikke ha' at man ser din kildekode.

Jeg opdagede det først da jeg så koden LOL

kan da lige fortælle at der er vandret scroll i den frame med menuen i min
browser.
grafikken på forsiden er grim (her tænkes på teksten som er ekstrem ringe)
grafik til grafik og tekst til tekst.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-03 21:15

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev :

>Jeg opdagede det først da jeg så koden LOL

Ja, det gør jeg også.

Men jeg hader sider, der bruger ingen højrekliksscripts.

Fordi den der laver siden tror jeg er en »tyv«?
Fordi han har noget at skjule, meget sjældent at der bruges
koder/scripts som vedkommende selv har lavet og er noget unikt?
Fordi jeg bliver betragtet som en idiot, der ikke kan omgå
scriptet (såfremt jeg ellers brugte IE som standard)?
Fordi det forhindrer mig i at bruge de andre fornuftige ting, der
er i et højreklik?
+ masser af andre argumenter.

Så dem, der bruger ingen højreklik, får ingen hjælp af mig.
--
Knud

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 26-06-03 21:35

On Thu, 26 Jun 2003 22:14:36 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>koder/scripts som vedkommende selv har lavet og er noget unikt?

>Fordi det forhindrer mig i at bruge de andre fornuftige ting, der

Guud, er det derfor at man laver det med ingenhøjreklik?

Jeg havde egentlig troet at det var en slags "help - about"-funktion,
man kunne lægge på.

Jeg har altid (i IE) bare højreklikket, trykket enter og valgt det jeg
ville på højreklikmenuen (for at være lidt dansk..)..

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-06-03 21:40

"Kenny Jakobsen" <k.jakobsen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> side. Men så har jeg fået lavet lort i den igen *LOL*..
>
> Er der en af jer som kan give mig et forslag hvordan man får vinduet til

I menuens head skal du tilføje:

<base target="left">

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Shokata

Dato : 26-06-03 22:59

Hej Igen

Der skete et eller andet, men hvordan får jeg menuen til at blive der??

Kenneth

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-06-03 23:16

"Shokata" <kent_jensen_22@hotmail.com> skrev

> Hej Igen
>
> Der skete et eller andet, men hvordan får jeg menuen til at blive der??

Du har kaldt den venstre frame leftFrame. Har jeg overset det før eller har
du ændret det siden?
Sæt base target i menuen til det navn, du har sat på den venstre frame.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Shokata

Dato : 26-06-03 23:33

Hej Erik

Nej den har hele tiden heddet leftframe...

Men det er fedt at nogen gider at hjælpe, når man selv er en klovn...

Jeg var ny her på gruppen indtil idag, men det er bestemt ikke sidste gang
jeg vil bruge gruppens hjælp...

Fra : pepss

Dato : 26-06-03 23:51

"Shokata" <kent_jensen_22@hotmail.com> skrev
> Jeg var ny her på gruppen indtil idag, men det er bestemt ikke sidste gang
> jeg vil bruge gruppens hjælp...

jeg sys lige du skal prøve at kikke på den her side
www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html så bliver du nok også ved med at få
hjælp!
--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Lee Hansen

Dato : 27-06-03 00:17

Kenny Jakobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> side. Men så har jeg fået lavet lort i den igen *LOL*..
>
> Er der en af jer som kan give mig et forslag hvordan man får vinduet til at

du skal skrive den her html koder i din "Von Frey Birma opdræt.htm"

<HTML><HEAD><TITLE>Von Frey Birma opdræt</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1170" name=GENERATOR></HEAD><FRAMESET
border=0
frameSpacing=0 rows=* frameBorder=NO cols=149,867><FRAME name=leftFrame
src="Von%20Frey%20Birma%20opdr%e6t_files/start.htm" noResize
scrolling=no><FRAME
name=Main
src="Von%20Frey%20Birma%20opdr%e6t_files/left.htm"></FRAMESET></HTML>

hilsen Lee Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne