tynd mave
Fra : Ann Jensen

Dato : 26-06-03 19:03

Hejsa
Vi er de heldige ejer af to alaskan malamuter.
på næsten 10 uger.
men nu har den ene fådet tynd mave og har haft det i ca 3-4 dage nu, vi har
prøvet med A38 og fransbrød men det har ikke rigtig hjulpet, kan i nogle
gode råd så tager vi gerne i mod...

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 26-06-03 19:12

On Thu, 26 Jun 2003 20:02:51 +0200, "Ann Jensen" <Magmin@hotmail.com>
wrotd:

> [...]
>prøvet med A38 og fransbrød men det har ikke rigtig hjulpet, kan i nogle

hvis du ringer til dyrlægen vil de sige at i skal faste hunden et døgn
og så starte op på skånekost, eventuelt kylling og hytteost"der er
mange kulturer i", og så langsomt blande dens eget mad i når maven har
det bedre. i kan hælde revolyt i dens vand det virker imod dehydrering
tynd mave, og hvis det ikke virker skader det ikke, det fås på
apoteket.

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 19:09

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det bedre. i kan hælde revolyt i dens vand det virker imod dehydrering
> tynd mave, og hvis det ikke virker skader det ikke, det fås på

Hej
Mariekiks er også godt. De binder væsken. Rådet er fra min dyrlæge.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-03 10:58

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har

> Hej
> Mariekiks er også godt. De binder væsken. Rådet er fra min dyrlæge.

Hejsa

Det var vist en ny variant af mit halvtørre franskbrød, så prøv at give den
noget af det. Bland evt med noget almindeligt mørkt rugbrød, men det skal
altså ikke være halvtørt .

M.V.H....Benny..

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-06-03 12:06

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> noget af det. Bland evt med noget almindeligt mørkt rugbrød, men det skal

Hej
Ja, jeg har også altid brugt halvtørt franskbrød, men Mariekiksekuren er
faktisk mere effektiv.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-03 12:39

> [...]
> den

> Hej
> Ja, jeg har også altid brugt halvtørt franskbrød, men Mariekiksekuren er

Hej Battlefield

Det er ikke usandsynligt, den skal bare have nok af dem, men de er så til
gengæld mere skadelige for tænderne. Franskbrød der skulle have været spist,
har vi jo altid liggende, så det er altid lige ved hånden, og ved mangel,
bruger man jo bare noget friskt, det holder også en god del på vædsken.
Eventuelt smøre rumpen med noget pattesalve, for at beskytte huden lidt.
husk hvor øm man selv bliver efter hurtigmås.

M.V.H.....Benny..

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 26-06-03 19:13

Hejsa

Ja jeg syntes jo det er mange dage med diarre, så ville imorgen tidlig ringe
til min dylæge, da der jo kan være noget mere alvorligt i vejen, men eller
ville ejg give kogt ris/kylling de næste par dage

MVH
Gitte

Fra : Michael Eriksen

Dato : 26-06-03 19:17

> [...]
har
> prøvet med A38 og fransbrød men det har ikke rigtig hjulpet, kan i nogle

Vær meget opmærksom på om han drikker nok. Det er meget farligt for hvalpe
at dehydrere. Vores lå i drop i 3 dage som hvalp efter en omgang diarre.

Mange hilsner
Therese

Fra : Stine Frandsen

Dato : 27-06-03 00:56

Hej
Og få den lige tjekket for orm.
Stine

Fra : Mighty

Dato : 27-06-03 14:07

Hej Ann.
Hvad fodrer du dem med??
Køb noget GODT hundefoder... Det burde klare dine problemer med dine små
hunde
Mvh.
Martin

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 28-06-03 12:51

Hej
vores har også haft tynd mave, den fik en indsprøtning imod det hos
dyrlægen. derudover er kogt ris med salt også godt.

Fra : Lou

Dato : 02-07-03 17:49

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3efd8119$0$5164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> vores har også haft tynd mave, den fik en indsprøtning imod det hos
> dyrlægen. derudover er kogt ris med salt også godt.

Hej...
Du kan få noget pasta på apoteket, det er uden recept og det er effiktivt.
ellers lyst kød, lyst brød og kammilleblomst the m blomster er godt.
kog vandet!!!!!!!!!!