Telmore!
Fra : Ebbe

Dato : 26-06-03 19:01

Åbent brev(håber der er andre der ved noget også) til Frank Rasmussen:

Jeg har nu tilmeldt min bedstemor til telmores nummerflytning, og betalt
de 199kr. Problemet er nu bare at min bedstemor havde skiftet nummer
igår uden at fortælle det.

Hvad sker der nu?
Kan man godt ændre oplysningerne?
Er de 200,- tabt?

Grunden til at de skal gå så hurtigt, er at vi selvfølgelig gerne vil
høste de 200kr man får ekstra hos telmore i øjeblikket, og jeg skal på
ferie imorgen, fredag, i to uger. Min bedstemor kan heller ikke finde ud
af internettet, så det skal gerne gå gennem mig...

Esben Damgaard

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-03 19:14

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message
> Åbent brev(håber der er andre der ved noget også) til Frank Rasmussen:
>

> Hvad sker der nu?

Hvad siger de, når du ringer til Telmore support?

Mvh
Jimmy

Fra : *gavtyven*

Dato : 26-06-03 20:23

Der er håb om at beholde de 199kr
Telmore snyder ikke folk.... Kanon selskab

Abonnementsvilkår for TELMORE A/S
Version 2.2

4.6 Kunden er berettiget til inden 14 dage efter modtagelse af
velkomstpakken at fortryde aftalen med TELMORE. Ved fortrydelse skal kunden
senest på 14. dagen sende startpakken med det ubrugte SIM-kort retur til
TELMORE. Hvis kunden vælger at fortryde aftalen, hæfter kunden ikke for
aftalen. Når TELMORE har modtaget kundens meddelelse om fortrydelse,
tilbagefører TELMORE således det af kunden indbetalte beløb til kundens
bankkonto. Er tjenesten taget i brug, kan kunden ikke fortryde aftalen.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-06-03 18:19

*gavtyven* skrev Torsdag den 26. juni 2003 21:23 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> om fortrydelse, tilbagefører TELMORE således det af kunden indbetalte
> beløb til kundens bankkonto. Er tjenesten taget i brug, kan kunden

Hvad tror du der skete, hvis ikke Telmore gav 14 dages fortrydelsret på
fjernsalg?

En overtrædelse af forbrugerloven var sket,,,

Ivar Madsen

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 27-06-03 02:33

Hvad mener du med at din bedstemor har skiftet nummer?
Du mener vel at hun har oprettet et nyt nummer, ikke?
Hvem har hun som nuværende mobiludbyder hvis hun sådan kan skifte nummeret
ud som det passer hende?

Hvis hun har oprettet et nyt, kan hun jo blot fortryde det. Og så lade det
nuværende nummer gå igennem til Telmore-flytning. Alternativt kan du ringe
til Telmores support og forklare.

Hvorfor skriver du egentligt et åbent brev i en nyhedsgruppe?

Hvad kommer det os ved?

/Niels

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 27-06-03 12:30

Måske for at få et godt råd???
Men det nemmeste ville nu ha' været at kontakte...