gigabyte ga-8tx problemer ? :-(
Fra : Michael

Dato : 26-06-03 18:33

Hejsa

Jeg har et giga problem, jeg har lige installeret et gigabyte ga-8tx p4 mb
,og installeret xp home, men når jeg vil arbejde med musen
hakker den konstant .. hammerende skod, det er som om systemet er lidt slow,
men med 128 mb ram grafikkort, og 384 mb ram syntes jeg at det lyder '
lidt mærkeligt...

Er dernogle der kan hjælpe med det, eller kender lidt til problemet ??

MM

Fra : Michael

Dato : 26-06-03 18:51

glemte lige at det var en p4 1700 mhz

Fra : OZ

Dato : 30-06-03 12:54

> glemte lige at det var en p4 1700 mhz
> "Michael" <michael@vvs.dk> skrev i en meddelelse

> slow,

problemet ??

Har du prøvet at genindlæse driveren til musen?
Hvilken mus arbejder du med? trådløs?

Jeg har selv et Gigabyte MB og trådløs mus.
Det virker upåklageligt.
Lad os få lidt flere detaljer..

Mvh. OZ.

--