Kan det være rigtigt?
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-03 18:03

Hej..
Jeg har læst flere steder at nokia 6610 vil blive fjernet fra markedet.. er
det rigtigt??

hvad hvis det sker? Kan jeg så forlange en ny mobil, da min 6610 kun er to
mdr. gammel? der er jo stadig garanti, og sådan som jeg kan se det, vil
garantien jo bortfalde.. telefonen laves ikke mere, og så vil der vel heller
ikke blive lavet reservedele til den..

Fra : JMo.

Dato : 26-06-03 18:08

"Kasper" <sgbrb> wrote in

> Jeg har læst flere steder at nokia 6610 vil blive fjernet fra
> markedet.. er det rigtigt??

Det lyder sandsynligt. Jeg har dog ikke tjekket op på det.

> [...]
> det, vil garantien jo bortfalde.. telefonen laves ikke mere, og så vil
> der vel heller ikke blive lavet reservedele til den..

Så ser du forkert... Garantien bortfalder ikke, og Servicepoints kan skaffe
reservedele de næste 5 år. Og du har ikke ret til at få en ny mobiltelefon.

Fra : JMo.

Dato : 26-06-03 18:08

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in

> Det lyder sandsynligt. Jeg har dog ikke tjekket op på det.

Dvs. "Fjernet" som i udgår...

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 27-06-03 11:30

"Kasper" <sgbrb> skrev i en meddelelse

> Jeg har læst flere steder at nokia 6610 vil blive fjernet fra markedet..
er
> det rigtigt??

Hejsa!
Jeg har dog hørt at det er 7210'eren der bliver taget af markedet. Denne
telefon er identisk med 6610'erens indmad, og der er derfor ingen forskel på
de to telefoner rent teknisk. Og hvis man sammenligner funktioner på
Nokia.dk med de to telefoner, så er det kun størrelsen der varierre et par
millimeter. Men som sagt så er det kommet for mine øre at det er 7210'eren
der bliver taget af - af den simple grund at flere køber 6610 (mig selv
inkl.)

/ Jonas

Fra : Michael Andersen

Dato : 28-06-03 07:06

6610 er her stadigvæk, men N7210 er udgået. Det er derfor den fås så billig!

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 07:57

ok.. er det pga. af alle fejlene de udgår?? eller er det fordi 7210 er ved
at være gammel?