MS Windows
briani 27239
WindowsNT og degitalkamera
Fra : Jens Jensen

Dato : 26-06-03 16:25

Jeg skal via min arbejdsplads indkøbe et degitalkamera, men de kamera
man køber i dag bruger usb, og NT understøtter ikke dette. Med andre
ord, det giver helt sikkert problemer. Hvad kan man gøre for at det
kommer til at virke når man har købt kameraet?

Fra : Toki

Dato : 26-06-03 16:27

Skift til Windows 2000, XP eller Windows 2003.

Vh,
Toki

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-06-03 23:41

Jens Jensen (slet PQWAN) wrote:
> Jeg skal via min arbejdsplads indkøbe et degitalkamera, men de kamera
> man køber i dag bruger usb, og NT understøtter ikke dette.

På jobbet har vi det sammen problem, da vi kører WinNt. Så her i år
købte de, jeg tror nok et Olympus, hvor man kan sætte hukommelses
kortet i en floppydiskadaptor og læse billederne den vej.

mvh
Henning