Skanderborg festival
Fra : Martin Ploug

Dato : 26-06-03 16:09

Hej NG

Er her nogen, som ved, hvordan det ser ud med
billetter til Skanderborg festivalen ?
Er partout billetterne ved at være udsolgt ?

Har kigget på www.smukfest.dk, men jeg synes ikke
der står noget.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Jesper Christensen

Dato : 26-06-03 16:46

Hejsa...

Jeg sendte en mail til dem igår, hvor jeg spurgte om netop det. De kan ikke
sige, hvor mange billetter der er tilbage, da det er fortrolig information
(noget med at nogen kunne finde på at købe de sidste billetter og sælge dem
til overpris). Jeg fik dog at vide, at sidste år, var der udsolgt den 17.
juli, så de anbefalede, at man købte billetter inden længe.

Mvh.
Jesper

Fra : Kenneth Felber

Dato : 26-06-03 17:52

Martin Ploug wrote:
> [...]
>
> Er her nogen, som ved, hvordan det ser ud med
> billetter til Skanderborg festivalen ?
> Er partout billetterne ved at være udsolgt ?

der er stadig ledige, men hvis jeg var dig ville jeg skynde mig med at
bestille, der går nok ikke 2 uger før de alle er væk. max.