MS Windows
briani 27239
Xp Fjernskrivebord gennem router?
Fra : WR

Dato : 26-06-03 15:52

Hej, jeg har brug for at komme i kontakt med et fjern skrivebord der sidder
bag en router...

Jeg har i routeren givet adgang fra den ip jeg vil køre skrivebordet.

Men problemet (tror Jeg) er at når jeg skriver ip adressen (freks
81.234.12.34) så ved den jo selvfølgelig ikke hvilken ip adresse den skal gå
til lokalt...

Hvordan klarer jeg det problem...

Har tænkt lidt om det måske er en viatuel server der skal til....

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-03 15:58

"WR" <wrSLET@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men problemet (tror Jeg) er at når jeg skriver ip adressen (freks
> 81.234.12.34) så ved den jo selvfølgelig ikke hvilken ip adresse den skal

Hvilken router drejer det sig om?

Du skal angive at npr du tilgår en given port på ydersiden (3389) skal den
altid gå til computer x på indersiden (Lokal-ip'en).

Mvh
Jimmy

Fra : MN

Dato : 26-06-03 15:57

> [...]
>
> Men problemet (tror Jeg) er at når jeg skriver ip adressen (freks
> 81.234.12.34) så ved den jo selvfølgelig ikke hvilken ip adresse den skal

Forwarde port 3389 til lokal ip.

Mogens

Fra : WR

Dato : 26-06-03 16:26