Nokia 6610 glemt sikkerhedskode?
Fra : Vega

Dato : 26-06-03 15:23

Hej.

Hvordan ser jeg min sikkerhedskode, når jeg har glemt den? Den er ikke 12345
og 00000, da jeg selv har lavet den om, men ikke kan huske den nu. Jeg har
et datakabel, og har prøvet i logomanager, men den siger Unavailable. Hvad
gør jeg?

Mvh. Vega.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-06-03 15:44

Vega skrev:

> [...]
> 12345 og 00000, da jeg selv har lavet den om, men ikke kan huske den nu.
> Jeg har et datakabel, og har prøvet i logomanager, men den siger

Prøv at kontake en autoriseret nokia fohandler og hør om en software
opdatering ikke kan nulstille sikkerhedskoden...

--

Mvh. Peter.
____________________________________

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-06-03 17:08

"Peter Sepstrup" wrote in message
> Prøv at kontake en autoriseret nokia fohandler og hør om en software
> opdatering ikke kan nulstille sikkerhedskoden...

Jeg var for længe siden inde i EMTS med min 3210, som jeg troede jeg havde
glemt sikkerhedskoden på.... De tog 125 kr for at udlæse og nulstille den.
Det der dog var mest underligt var, at den kode de fandt frem til, var den
jeg havde prøvet utallige gange, og som ikke blev godkendt!! Det havde de
ikke nogen forklaring på.....

Hygge...
Daniel

Fra : Michael P.

Dato : 29-06-03 23:54

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg havde prøvet utallige gange, og som ikke blev godkendt!! Det havde de

Jeg har haft samme problem med en 3330.
Jeg "resettede"den med Eeprom Tools, og så virkede den
fint igen

Mvh Michael P.