Så er mine Labbere også kommet i Binaer
Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 13:51

Hej
Hvis nogle har lyst til at se min to Labradordrenge Aron og Cato, er der et
par billeder i dk.binaer
Hilsen Vibeke

---

Fra : Eifel

Dato : 27-06-03 05:45

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3efaece4$0$7082$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> Hej
> Hvis nogle har lyst til at se min to Labradordrenge Aron og Cato, er der et
> [...]

Hej !

Med fare for at bluet buet ud - hvad er Binaer ?

M.v.h.

Eifel & co.

Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 06:58

"Eifel" <nutz@oncable.dk> wrote in message

> Med fare for at bluet buet ud - hvad er Binaer ?

En nyhedsgruppe hvor man må sende vedhæftede filer. Dem kan du ikke se
hverken fra kandu, google eller hvis du skulle prøve sunsite. Kun via din
udbyders news server.

:Pia

Fra : Leyna

Dato : 27-06-03 10:11

On 26 Jun 2003 21:45:27 -0700, nutz@oncable.dk (Eifel) wrote:

>Hej !
>
>Med fare for at bluet buet ud - hvad er Binaer ?

Her refereres der til dk.binaer, en nyhedsgruppe hvor man har lov til
at sende vedhæftede filer. Det kan være spil, film, billeder,
whatever.
Desværre er disse grupper ofte så overfyldte at man har svært ved at
finde netop det billede man søger efter, da alle de andre grupper, jo
også bruger denne gruppe til at sende billeder, som de gerne vil
udveksle med hinanden. Ikke alle udbydere tilbyder adgang til denne
service netop fordi disse grupper er så tunge, og derfor vil det ikke
være os alle der har adgang til netop disse grupper. Desværre er du
iblandt dem der ikke har adgang, da kandu (så vidt jeg da ved) ikke
understøtter de binaer grupper.

Personligt synes jeg at vi burde oprette en gruppe på Yahoo der
tilbyder 50mb til deling af fotos. Hvis vi sørger for at begrænse
vores billeder, så kan der være temmelig mange, men jeg ved ikke
hvordan stemningen er for det...?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mic

Dato : 27-06-03 10:16

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Glimrende ide Leyna B

Michael

Fra : Leyna

Dato : 27-06-03 13:00

On Fri, 27 Jun 2003 11:15:59 +0200, "Mic" <sletmig@jubiimail.dk>
wrote:

>"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message

>Glimrende ide Leyna B

Joeh, men det skal vist ikke være på Yahoo for de lukker deres danske
afdeling den 1. juli! (og det er jo snart). Man kan så få en
lagringsplads på 30 mb dér, men hvis man skal op på de 50mb så koster
det penge. *suk*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-06-03 11:25

Der er ved at blive oprettet en gruppe der kommer til at hedde
dk.binaer.mini eller ligende hvor det man poster maks må fylde 3 mb.
forslaget ligger i dk.admin, så der kan man gå ind og støøte det

Martin

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 27-06-03 15:53

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> dk.binaer.mini eller ligende hvor det man poster maks må fylde 3 mb.
> forslaget ligger i dk.admin, så der kan man gå ind og støøte det

Jeg er forslagsstilleren i dk.admin ,og jeres støtte vil virkelig være god
,da mit forslag har mødt en del modstand fra folk der *ikke* bruger binære
grupper ,og som ikke bryder sig om dem fordi der nogle gange bliver postet
ulovligt materiale .
Også til min store forbavselse stor modstand fra folk der føler at dk.binaer
er deres gruppe ,og som primært poster små filer ,men bestemt ikke synes det
er sjovt at de skal 'flyttes' til en mindre gruppe ,som dog efter min mening
er nøjagtig sådan en gruppe de gerne vil ha' at dk.binaer er ..
Diskutionsperioden er slut d. 1. juli ,og derefter vil styregruppen ta'
stilling .
Men kig i gruppen og læs de forskellige forslag der har været ,og se hvad i
synes .
Men som sagt vil støtte fra folk som jer, der vil få stor gavn af gruppen og
bruge den , uden tvivl være en stor hjælp .
Mit forslag hedder :
[OTD] Oprettelse af dk.binaer.mini ,oe eller traad. (version 2)