Hurra, vi har fået killinger...
Fra : Pernille & Jesper

Dato : 26-06-03 12:50

Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30 var
der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en blå/hvid
dreng.

Jeg skal nok give besked når vi får lagt billeder op, så langt er vi
ikke nået endnu. Polgara vækkede mig kl. 4 og efter det sov jeg temmelig
uroligt...

/Pernille
www.garion.dk
DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-06-03 13:06

In <3efaddf5$1@news.wineasy.se> Pernille & Jesper wrote:
> Jeps, så er der killinger

Hjertelig til lykke med dem - så skidt med at du ikke vandt forleden i
TV Det var ellers flot gået!

Fra : DK-Pisik

Dato : 26-06-03 13:36

Hjertelig tillykke med jeres killinger. Dejligt at høre det tilsynelandende
er gået fint. Held og lykke med dem - glæder mig til at se billeder.

Knus, Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-06-03 13:46

Hej

Tillykke med killingerne.
Vores dejlige kat skal også snart have killinger og eftersom det er første
gang for vores glæder jeg mig ekstra meget held og lykke med de små og
glæder mig til at se billeder

HIlsen Marianne
www.sollok.dk/katte
www.sollok.dk/buller Få gratis annonce på køb/salg/omplaceringsside

Fra : Elwarth

Dato : 26-06-03 13:43

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30 var
> der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en blå/hvid
> dreng.

Hej Pernille
Hjertelig til lykke med familieforøgelsen
Jeg er ikke spor misundelig

Venligst
Dorthe

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-06-03 14:04

Et stort tillykke til jer og Polgara, hmm 3 tortie og ovenikøbet tøser, så
skal I nok få liv i huset

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 26-06-03 14:15

Nu er der billeder i Polgaras galleri på www.garion.dk

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-06-03 20:25

> Nu er der billeder i Polgaras galleri på www.garion.dk

Ihhh nogle dejlige smukke missebørn.
Tillykke med dem. 3 tortier .... ja, nyd dem så længe de er i kassen *G*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Helle

Dato : 26-06-03 14:30

> [...]
>
> /Pernille
> www.garion.dk
> DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

TILLYKKE!!!
Hvor er jeg bare glad på Jeres vejne. Har mor og killinger det godt? har set
billederne - de er skønne.
Ja så er der nok liv i huset om et par uger.

/Helle

Fra : Vibeke J

Dato : 26-06-03 14:47

> Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30 var
> der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en blå/hvid
> dreng.

Tillykke med dem :) Men med alle de killinger på var det da ærgeligt at du
ikke blev det stærkeste led.
Glæder mig til at se billederne :)

/Vibeke

Fra : Stina Hofmann

Dato : 26-06-03 16:51

Pernille & Jesper skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30 var
>der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en blå/hvid
>dreng.

Tillykke! Med 3 tortier hvoraf 1 eller 2 er med hvidt kan jeg næsten
regne ud at der så også er 1 eller 2 uden hvidt (kvik pige!). Hmm. Der
er *pause* herhjemme. Det er der altså. Jeg har SLET IKKE *brug* for
en tortie-tøs. Nej.

Skift tankeretning.

Hvordan har Polgara det? Hvad laver de? Er de søde? Hvad hedder de? Er
de ikke snart gamle nok til at blive nusset? Hva? Hva? Hva?

Mvh
Stina og drengene (der begge ser undrende på deres mor - hvordan kan
hun være killingegal når hun har os pragteksemplarer?)

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 26-06-03 17:03

Hej Stina,

> [...]
> regne ud at der så også er 1 eller 2 uden hvidt (kvik pige!). Hmm. Der
> er *pause* herhjemme. Det er der altså. Jeg har SLET IKKE *brug* for

Jeg kan ellers love der at der bliver minus-pause med en tortietøs
opdraget af rumvæsnet Polgara og hendes tro væbner Choko
overvågningskat... *grin*

> Hvordan har Polgara det? Hvad laver de? Er de søde? Hvad hedder de? Er
> de ikke snart gamle nok til at blive nusset? Hva? Hva? Hva?

Polgara har det fint, men hun er lidt træt, tror jeg. Hun har fået
serveret æggesnaps med druesukker på sengekanten og også vand, men hun
kan altså ikke tage sig sammen til at hoppe ud af kassen for at spise
eller gå på bakken. Hver gang hun flytter sig fra killingerne piiiiiver
de, og så mjaver hun og kigger bebrejdende på MIG - som om det er min
skyld....

Killingerne spiser - og spiser... og så møver de rundt for at få den
bedste babs og banker hinanden oven i hovedet, især pige nr. 3, hun er
en værre lille kriger allerede. Hun skal nok blive sjov ;-D

Selvfølgelig er de søde Og de hedder ikke noget endnu - jo, tortie
1, 2 og 3, og så "ham den blå" som vist skal hedde Mandorallen efter en
meget interessant person i en David Eddings-bog *grin*. Jeg skal jo lige
se hvad de passer til at hedde, ikke? Med jeg kan afsløre at navnene
bliver fra David Eddings Trilogi "The Tamuli" og forslag er da
velkomne...

Nusses - jo selvfølgelig, når de er et par uger gamle, er du (og andre)
da velkomne (husk hagesmække med tagrende til opsamling af savl, hihi)

/Pernille, Polgara og de små

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-06-03 17:59

Pernille skrev
<så mjaver hun og kigger bebrejdende på MIG - som om det er min skyld...>

Jamen det er det jo, det kan du lige så godt vænne dig
til med det samme, _alt_ hvad der ikke er efter Polgara's
hoved _er_ din skyld..........*GG* er livet med katte
ikke (vid)underligt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Stina Hofmann

Dato : 27-06-03 00:45

Pernille & Jesper skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg kan ellers love der at der bliver minus-pause med en tortietøs
>opdraget af rumvæsnet Polgara og hendes tro væbner Choko
>overvågningskat... *grin*

Nu har jeg været lidt forelsket i Polgara lige siden første gang jeg
så et billede af hende. Lige den slags missepige jeg går og ønsker
mig.
Men nu skal der vist også en specielt udholdende tortie til for at
hamle op med mine 2 kamikaze-drenge.

En forsigtig føler hos ham der tror at han har medbestemmelse viser
dog at han mener at der absolut er plads til en tortie. Måske fordi
han ikke ved hvordan de er? Eller fordi han bare nyder helt vilddt
at blive vækket af katteangreb på ben?

> [...]
>eller gå på bakken. Hver gang hun flytter sig fra killingerne piiiiiver
>de, og så mjaver hun og kigger bebrejdende på MIG - som om det er min

Hvis skyld skulle det måske ellers være? Jespers? Nej, vel?

>Killingerne spiser - og spiser... og så møver de rundt for at få den
>bedste babs og banker hinanden oven i hovedet, især pige nr. 3, hun er
>en værre lille kriger allerede. Hun skal nok blive sjov ;-D

Jeg er stadig dybt fascineret af at selv så små dyrfødes med indbygget
personlighed. Det er da et fantastisk mirakel eteller andet sted.

> [...]
>se hvad de passer til at hedde, ikke? Med jeg kan afsløre at navnene
>bliver fra David Eddings Trilogi "The Tamuli" og forslag er da

Jeg tror jeg skal en tur forbi et bibliotek ved lejlighed.

>Nusses - jo selvfølgelig, når de er et par uger gamle, er du (og andre)
>da velkomne (husk hagesmække med tagrende til opsamling af savl, hihi)

Hagesmække er skrevet på indkøbslisten. Lige under "trøje med
stooooore lommer".

Mvh
Stina og drengene - hvor mange gange om dagen kan sådan et par knægte
egentlig fræse? Er vi midt i et forsøg til Guinness Rekordbog?

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-06-03 08:34

Hej Stina,

> Nu har jeg været lidt forelsket i Polgara lige siden første gang jeg

> så et billede af hende. Lige den slags missepige jeg går og ønsker

> mig.

Ja, du er ikke den eneste der siger det - hun er også ret sød *grin*

> Men nu skal der vist også en specielt udholdende tortie til for at

> hamle op med mine 2 kamikaze-drenge.

Det - øh - bliver det nok også under alle omstændigheder

> [...]

> dog at han mener at der absolut er plads til en tortie. Måske fordi

> han ikke ved hvordan de er? Eller fordi han bare nyder helt vilddt

I mellemtiden kan jeg se at der kun er en tortie uden hvide sokker - og det
er krigerkilling nr. 3. Du kan jo lige maile mig på kat@garion.dk (eller
ringe senere i dag, mit nr. står på hjemmesiden) hvis du vil lægge billet
ind på hende

Fra : dpl

Dato : 26-06-03 17:03

Ihhh... til lykke!
Har altid været lidt hemmeligt forelsket i Jeres Polgara-pige. Giv hende
et tillykke-knus og fortæl hende at nyde stilheden mens den varer, for
med tre tortiepiger skal der da nok blive gang i hytten snart! *grin*

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 26-06-03 17:03

> [...]

> Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30 var
> der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en blå/hvid

Ejjjjj...... Tillykke med dem! Så fik du da lidt farve, som du ønskede dig

Håber alle har det godt!

--
Med venlig hilsen Mette Jensen
www.Chimera-Mainecoon.dk

Fra : Tournesol

Dato : 27-06-03 07:30

Hejsa

> Jeps, så er der killinger - vi startede i morges kl. 7 og kl. 11.30
> var der 4 fine killinger. 3 tortiepiger (1 eller 2 med hvidt) og en
> blå/hvid dreng.

Jamen hjertlig tillykke!!!
Hvor er de dejlige

3 tortie tøsser der skal nok blive liv i huset

Hilsen Henriette.