Har jeg netværkskort til Ethernet
Fra : Jørgen Finnemann

Dato : 26-06-03 10:44

Jeg skal installere ADSL. I vejledningen står, at min PC
skal have netværkskort til Ethernet.
Hvordan undersøger jeg om det er tilfældet?
Det er en Targa Power Line PIII 600, fra febr 2000.
mvh
Jørgen

Fra : Søren Blom

Dato : 26-06-03 14:34

"Jørgen Finnemann" <jfalken@worldonline.dk> skrev
> Jeg skal installere ADSL. I vejledningen står, at min PC
> skal have netværkskort til Ethernet.
> Hvordan undersøger jeg om det er tilfældet?

Er det Windows du bruger, så kan du se det ved at gå i kontrolpanel, System
og enhedshåndtering, hvis du har et netkort i din maskine, vil det komme
frem på listen.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 26-06-03 15:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:3efaf63d$0$83046$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> og enhedshåndtering, hvis du har et netkort i din maskine, vil det komme

....hvis dets drivere vel og mærke er med i den Windows version du kører med :) - ellers kan det stå som PCI Commucation device eller noget lignende (med et gult ?).
Da der ikke er megen hjælp at hente på www.targa.dk, kan jeg desværre ikke give dig svaret. Du kan jo lede efte et forvokset telefonstik bag på computeren, hvis der er sådan et er der højst sandsynligt netværkskort. Hvis ikke der er kan du købe et pcmcia netværkskort og sætte i den.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk