Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerataske til Ixus 400
Fra : Thomas Klosowski

Dato : 26-06-03 12:08

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe en billig lille taske til Ixus 400
(synes de er alt for dyre, omkring 250-300 kr). Bare i sådan en størrelse så
man stadig kan have det i lommen.
Kender i måske også til en slags plast eller metalæske man kan opbevare den
i så den også kan tåle lidt modstand.

På forhånd tak

Mvh Thomas

Fra : SvendeBent

Dato : 26-06-03 13:00

"Thomas Klosowski" <invalid@invalid.ib> skrev i en meddelelse
> [...]

> man stadig kan have det i lommen.
> Kender i måske også til en slags plast eller metalæske man kan opbevare

Du har købt et kamera til 3-4000kr, og så synes du en taske til 300kr er for
dyr ???

Jeg har denne taske og kan kun anbefale den.. dejlig lille taske :)

Fra : *Gavtyven*

Dato : 26-06-03 13:07

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2936129193&category=43442
130-150kr

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2937274612&category=15215

Hard Metal Case
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2935168341&category=14802

Fra : Thomas Klosowski

Dato : 26-06-03 15:25

Ved du om man kan købe den der metal hard case i Danmark, og evt. hvor og
for hvor meget?

Fra : *gavtyven*

Dato : 26-06-03 16:35

Desværre nej--- der er de nok også for dyre .

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-06-03 18:53

*gavtyven* wrote:
> Desværre nej--- der er de nok også for dyre .

Og de er udgået

/A

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-07-03 22:38

> Og de er udgået

Jeg havde egenligt opgivet at få sådan en lille lækker hardbox.... Men
nu har jeg købt et på Ebay. Det flyder simplethen med dem ! Og det er
nye i original emballage. Der er nogen der tjener gode penge på at sælge
dem til nogen som mig der er udstyrsfreak nok til betale væsenligt over
vejledende for noget lækkert

Men der er mange til salg. Så på et tidspunkt falder efterspørgslen nok

Mit er købt i uk, men der er også mange tyskere der sælger. Bare søg på
ixus case eller box

F.eks
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2938091699&category=27825
med en startpris på 25 euro og en slå ti pris på 35 euro. Lige den jeg
linker til vil kun sælge i tyskland, men min erfaring er at mange
akcepterer et salg til dk ved forudbetaling eller efterkrav alligevel

/A

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 26-06-03 17:28

Lowepro - kan bla købes i salling (århus og aalborg) jeg købte een i
Canada til 50 kr men ved ikke hvad de koster i DK - er kanon til at
have i bæltet ig er lille og polstret - helt canon

Fra : Anders pedersen

Dato : 26-06-03 18:14

Thu, 26 Jun 2003 18:27:42 +0200, Dan Rasmussen <dankrasmussen@person.dk>
skrev:

> Lowepro - kan bla købes i salling (århus og aalborg) jeg købte een i
> Canada til 50 kr men ved ikke hvad de koster i DK - er kanon til at
> have i bæltet ig er lille og polstret - helt canon

Den kan også fåes i japan photo den billigste de har er omkring 149 kr

Anders

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 26-06-03 21:47

køb 20 prince i hardbox, så har du et etui

-Eller køb her til 119
http://www.foto-fun.dk/shop/

Jeg har sådan en taske, den er ganske udmærket, og meget kompakt. Har
desuden lomme til ekstra kort el. batteri.

Mvh. Morten

Fra : Peter Holm

Dato : 26-06-03 23:22

Dan Rasmussen wrote:
> Lowepro - kan bla købes i salling (århus og aalborg) jeg købte een i
> Canada til 50 kr men ved ikke hvad de koster i DK - er kanon til at
> have i bæltet ig er lille og polstret - helt canon

ja, de er lækre, desværre er de bare lidt for store til Ixus'en.

Peter

Fra : Leif Pedersen

Dato : 27-06-03 07:21

Fri, 27 Jun 2003 00:22:18 +0200, Peter Holm <phc*REMOVE*@stofanet.dk>
skrev:

> ja, de er lækre, desværre er de bare lidt for store til Ixus'en.
>
> Peter

Disse tasker fåes i en mindre model og til et ixus
har fået den til at passe til et medion 6126

Anders

Fra : *Gavtyven*

Dato : 27-06-03 07:44

Har i et link til den.. så man kan se dem ??

newsrrew9wr7f3jtpi@news.stofanet.dk...

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-06-03 08:13

<http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/dres8s.jpg>