Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prisniveau i Sverige
Fra : Jens Bruun

Dato : 26-06-03 09:42

Hej gruppe,

Jeg står for at skulle købe digikamera (har kig på Nikon Coolpix 5700)
og ny printer (Canon i950 eller i9100), og har i den forbindelse
undersøgt priser her i DK og ved netkøb i Tyskland. Nu skal jeg faktisk
en tur til Stockholm her i løbet af sommeren og vil lige høre, om nogen
er jer har lidt kendskab til prisniveauet i Sverige på den slags udstyr.
Altså, kan det evt. betale sig for mig at udsætte indkøbet, og så tage
det med hjem fra Sverige, når jeg nu alligevel er der?

--
-Jens B.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 26-06-03 11:42

Jens Bruun wrote:
> [...]
> en tur til Stockholm her i løbet af sommeren og vil lige høre, om nogen
> er jer har lidt kendskab til prisniveauet i Sverige på den slags udstyr.

godt spørgsmål. Prøv at se på
<http://www.google.com/search?q=digitalkamera%20k%C3%B6p%20stockholm&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8>

Jeg havde engang adresse på et fotoshop-site i Sverige, men jeg ken ikke
genfinde adressen

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-06-03 12:13

Jens Bruun wrote:

> Hej gruppe,
http://www.alfadigi.com/cgi-bin/catalog/privacy.php

Nikon 5700 næsten 11000- sv kr.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-06-03 12:54

In news:3EFAD540.80301368@tdcadsl.dk, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

> http://www.alfadigi.com/cgi-bin/catalog/privacy.php
>
> Nikon 5700 næsten 11000- sv kr.

Ja, desværre ikke meget at spare i Sverige ser det ud til, når en svensk
krone koster over 80 danske øre

--
-Jens B.

Fra : www.analogfoto.dk La~

Dato : 26-06-03 12:16

Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Altså, kan det evt. betale sig for mig at udsætte indkøbet, og så tage
> det med hjem fra Sverige, når jeg nu alligevel er der?

Hej

Her er et link til nogle priser :

http://www.scandinavianphoto.se/

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Tboom

Dato : 26-06-03 16:48

> lige høre, om nogen
>
> Hej
>
> Her er et link til nogle priser :
>
> http://www.scandinavianphoto.se/
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
> Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk
> Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Her er et rigtigt godt link til en tysk online shop.

Der er penge at spare her.

http://www.technik4free.de/shop/index.html