MS Windows
briani 27239
Probs. med de danske bogstaver!!
Fra : Sanne Hansen

Dato : 26-06-03 06:14

Hej gruppe!
Jeg har det problem, at de sidste tre bogstaver i det danske alfabet, bliver
til sære tegn, har fået nogle råd andet sted og disse er forsøgt.. dog uden
held.
Jeg har checket at indstillingen er dansk, og det samme i kontrolpanel
international.. der er den forhistorie, at jeg har skiftet til det lokale
Ese-net her i Esbjerg og allerede fra første færd, skete dette, de hævder
(og sikkert rigtigt nok) hos Ese-nettet's folk at det ikke ka' være derfor,
men det er da tankevækkende.
Jeg regnede så med, at det lige var noget for jer "kvikke hoveder" herinde,
I har før hjulpet mig.!

ps. Når jeg hver gang husker at slette cookies og temp-files er der ikke
noget problem, men det skal så gøres flere (læs mange) ..gange dgl.
håber I vil hjælpe mig ..og tak alle...Sanne!

Fra : Stefan Majland

Dato : 26-06-03 09:41

Hej Sanne

Jeg havde på et tidspunkt et problem, hvor Windows ændre mit tastatur
fra dansk til engelsk. Dette problem skyldtes at jeg kørt med dansk og
engelsk tastatur, med dansk som standard. Jeg fjernede det engelsk
tastatur og problemet var løst.
Jeg ved ikke om det kan afhjælpe dit problem, men det af da et forsøg
hver.

SM

Fra : Sanne Hansen

Dato : 28-06-03 15:33

Hej Stefan!
Nu ved jeg ikke om det er et indstillingsprgs., du mener når du sige
dansk/engelsk tasta, jeg har da kun et dansk tastatur rent fysisk!.
tak ..Sanne!