Nokia 7210 og bærbar på nettet
Fra : Nielsen

Dato : 26-06-03 01:03

Hej NG
Jeg kunne ikke finde en mere passende gruppe.
Jeg har en Bærbar som jeg gerne vil have på nettet via min Nokia 7210. Jeg
har købt et DKU-5 kabel og downloaded seneste version af Nokia PC-Suite. Det
hele virker fint, både med synkronosering og installering af modem.
Jeg fik at vide af forhandleren at jeg bare skulle sætte min telefon til og
med GPRS så burde det virke. Men trods mange forsøg og uttalige instillinger
er det dog ikke lykkedes.

Skal jeg have en ekstra internet udbyder som jeg også skal betale for eller
hvad?

Mvh
Simon Nielsen

Eagle - I will fly up and frag you from beyond.

Fra : JMo.

Dato : 26-06-03 16:58

"Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> skulle sætte min telefon til og med GPRS så burde det virke. Men trods
> mange forsøg og uttalige instillinger er det dog ikke lykkedes.

GPRS kræver at det er understøttet i dit abonnement. Hvilket teleselskab
bruger du, og hvilket abonnement har du?

Fra : Nielsen

Dato : 29-06-03 18:20

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i en meddelelse
> "Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk> wrote in

> GPRS kræver at det er understøttet i dit abonnement. Hvilket teleselskab
> bruger du, og hvilket abonnement har du?

Det er jeg godt klar over. Jeg er gået over til at jeg vil på med HSCSD da
det i mit tilfælde bliver billigere. Jeg har installeret alt og kan
kontakte. Men når jeg prøver at rige op kommer min computer med en fejl 795,
den kan ikke finde modemet eller anden kommunikationsenhed. Det er der mit
problem ligger. Jeg bruger windows 2000 med service pack 3 Jeg har tænkt mig
at prøve med windows 98, nogen der har erfaring eller råd til hvad jeg skal
gøre?

Mvh
Simon Nielsen