MS Windows
briani 27239
Stifinder starter i "documents and setting~
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 26-06-03 00:23

Kan man ændre det?

Fra : Madsen

Dato : 26-06-03 00:28

Jesper Larsen (Fjernxx) skrev:

> Kan man ændre det?

Træk en genvej til den, højreklik på genvejen, vælg Egenskaber og i
feltet Sti / Target skriver du så hvor den skal starte.

Min starter f.eks. i roden af C med denne kommando:
%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,C:\

Se evt.: <http://www.daube.ch/share/win03.html> for flere detaljer.

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-03 08:53

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote in message
> Kan man ændre det?

En anden mulighed er at bruge Windows-knappen + E.
Så starter du i en væsentlig mere overskuelig visning af stifinderen. Kan da
bruges i en snæver vending)

Hilsen
Anette Linnea

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 26-06-03 12:54

og hvordan gør man så det jeg har søgt på explorer i xp og der er intet der
hedder explorer.exe ??

Fra : Jens Petersen

Dato : 26-06-03 13:20

On Thu, 26 Jun 2003 13:54:14 +0200, "Henrik Hilskov"
<H.HilskovFJERNDETTE@get2net.dk> wrote:

>"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>og hvordan gør man så det jeg har søgt på explorer i xp og der er intet der
>hedder explorer.exe ??

Hvis du vil finde noget om stifinder så søg på 'stifinder'.

Asså hvor svært ka de være....

--
Jens

Have an adequate day.