MS Windows
briani 27239
Uden for sk{rmkante
Fra : Bent Bakholm

Dato : 26-06-03 00:22

Jeg har har et iriterende problem

N}r jeg lukker et nyt vindue op havner det nogle gange uden for
sk{rmkanten og jeg kan ikke hente det ind p} sk{rmen, h}ber der et
geni der ved hvordan man klare det, det er i|vrigt Win NT 4.0

Bakholm

Med venlig hilsen
Bent Bakholm

bakholm@sedennet.dk

Odense

Fra : Leony

Dato : 26-06-03 16:38

"Bent Bakholm" <bakholm@sedennet.dk> skrev i en meddelelse

> N}r jeg lukker et nyt vindue op havner det nogle gange uden for
> sk{rmkanten og jeg kan ikke hente det ind p} sk{rmen, h}ber der et
> geni der ved hvordan man klare det, det er i|vrigt Win NT 4.0

Hvis det er Explorer kan det klares via registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/504/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-06-03 16:48

On Thu, 26 Jun 2003 01:22:07 +0200, Bent Bakholm wrote:

> N}r jeg lukker et nyt vindue op havner det nogle gange uden for
> sk{rmkanten og jeg kan ikke hente det ind p} sk{rmen, h}ber der et
> geni der ved hvordan man klare det, det er i|vrigt Win NT 4.0

Prøv at trykke Alt + Space.
Så kommer vinduets menu frem og her vælger du "move" altså tryk M (hvis du
har en dansk version kan det godt være du skal tyykke noget andet).
Tryk så en gang på en af pilene på tastaturet. Så skulle vinduet gerne være
"hæftet" til musen, så du kan flytte det på plads.

--
Lars

Fra : Bent Bakholm

Dato : 27-06-03 12:54

Tak for det jeg prøver næste gang det sker

Bent