info fra Homoseksuelle mænd*signaler*
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-06-03 22:49

sagen er min suverent bedre ½ del og jeg faldt i snak her til
aften..... ja det begyndte egentligt med at jeg havde låst mig selv
ude - da jeg grunde det gode vejer gik uden min jakke ( dum ide der
ligger alt i hvad skal bruge bus kort nøgler hævekort tobak osv.)
det skal gå galt !!!

Nå men så foreslog fruen jo at jeg skulle få mig en lille hånd
taske...

hvortil jeg svarede .... ja dte kunne fanme være yndigt så ku jeg gå
rundt sammen med Lars Fischer i Hc ørsteds parken i en læder G streng
med den her hånd taske .... men det tror jeg nu ikke hun kunne se for
sig ...det kniber også en del for mig selv :)

anyhow ...så VED jeg at bøsser signalere på en betsemt måde når de går
rundt ned i HC Ørsteds parken det er noget med et lomtørklæde der
enten sider i højre eller venstre side og der af kan man så se hvad
man er til .....

Rene / Nicholai /M.fl....fortæl ...

Mv.
Bo M Mogesen
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-03 00:46

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev :

> [...]
>rundt ned i HC Ørsteds parken det er noget med et lomtørklæde der
>enten sider i højre eller venstre side og der af kan man så se hvad

Langt fra kun i Ørstedsparken.

http://leather-slave.com/dk/ under Hanky Codes
--
Knud

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-06-03 03:39

On Thu, 26 Jun 2003 01:46:26 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Langt fra kun i Ørstedsparken.
>
>http://leather-slave.com/dk/ under Hanky Codes

Hmm Knud det er jo stærke sager Knud ;)
men jeg synes ikke rigtigt der var -....hmmm så meget læse stof om de
her lomtørklæder ???

nå men det kan også være det er en der har stukket mig en and ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-03 15:39

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev :

>Hmm Knud det er jo stærke sager Knud ;)
>men jeg synes ikke rigtigt der var -....hmmm så meget læse stof om de
>her lomtørklæder ?

Hvad farverne betyder kan du da se under hanky codes (kan ikke
finde ud af at linke direkte til siden).

Nå, det kunne jeg alligevel.
http://leather-slave.com/html_main/hankies.html

F.eks.
Worn on Left COLOUR Worn on Right
heavy SM top BLACK heavy SM bottom

Altså sort i venstre side, så er du Top S og båret i højre side
så er du Bottom M.

du må selv oversætte det til dansk.
--
Knud

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 26-06-03 16:20

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]
> Worn on Left COLOUR Worn on Right
> heavy SM top BLACK heavy SM bottom
>
> Altså sort i venstre side, så er du Top S og båret i højre side

Findes der ikke et hvis man nu ikke er interesseret men blot ude og nyde
livet? :D

mvh
Johan

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 18:36

In article <3EFB0F08.60709@weknowthewayout.com>,
johan@weknowthewayout.com says...

> Findes der ikke et hvis man nu ikke er interesseret men blot ude og nyde
> livet? :D

Hold alt indefor *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-06-03 19:22

On Thu, 26 Jun 2003 16:39:11 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad farverne betyder kan du da se under hanky codes (kan ikke
>finde ud af at linke direkte til siden).
>
>Nå, det kunne jeg alligevel.
>http://leather-slave.com/html_main/hankies.html

Hmmm....

> [...]
>Worn on Left COLOUR Worn on Right
>heavy SM top BLACK heavy SM bottom
>
>Altså sort i venstre side, så er du Top S og båret i højre side

ja jeg sider lige og bearbejder billederne inde i mit hoved !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Juhl

Dato : 26-06-03 19:41

Bo M Mogensen wrote:

> ja jeg sider lige og bearbejder billederne inde i mit hoved !

Pas på med det - det har ikke rigtig ført noget godt med sig de
sidste mange år vel?

/Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-06-03 20:40

On Thu, 26 Jun 2003 20:41:22 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Pas på med det -

tak for din bekymring

>/Peter

du fortjener sgu at få noget : fisse fisse fisse fisse fisse fisse
fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse
fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse
fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse fisse isse fisse fisse fisse

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 26-06-03 19:56

Bo M Mogensen wrote:

> ja jeg sider lige og bearbejder billederne inde i mit hoved !

Så kommer det stoooore spørgsmål.

Hvad gøre en homoseksuel som er farveblind?

mvh
Johan

Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-06-03 20:13

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse >
> Så kommer det stoooore spørgsmål.
>
> Hvad gøre en homoseksuel som er farveblind?

Han tager chancen?

--
Niels
(som intet har imod bøsser... faktisk var min makker under