[RF] YES!!!!
Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-06-03 20:53

Sidder lige og ser på det armbånd jeg ved mere end almindeligt held kom
i besiddelse af i dag!

Desværre må jeg se i øjnene at min gode gamle Iron Maiden t-shirt fra
engang i starten af 90'erne er gået bort :(
Men for fa.... hvor bliver det stort fredag aften kl. 21:30... bedre end
juleaften!

Desværre kan jeg ikke få fri fra arbejde før fredag men det skal den
ondenhyleme ikke afholde mig fra Metallica torsdag aften (godt man bor i
køreafstand). De har jo heldigvis udsat verden for andet end St. Anger[1].
Og jeg er sikker på min chef vil mene det er helt ok jeg møder op lidt
trættere end træt og uden stemme fredag morgen

Og apropos Iron Maiden... jeg har lige smidt Best Of The Beast CD2 i
CD-drevet men Media Player opfatter det som CD1(?). Hvor får Media
Player sine oplysninger fra?

Og endnu mere apropos Iron Maiden... er der noget band i historien der
har overgået dem i den ædle kunst at lave covers?
For satan da det er små kunstværker.

/Robert

[1]
Som jeg stiftede fuldt bekendtskab med i går. Spøjst som DVD'en med
øvelokaleindspillinger lyder væsentligt bedre end den færdige CD.

Fra : Kong Kent

Dato : 25-06-03 22:19

> [1]
> Som jeg stiftede fuldt bekendtskab med i går. Spøjst som DVD'en med
> øvelokaleindspillinger lyder væsentligt bedre end den færdige CD.

Lad mig indvie dig i en lille hemmelighed:

Du er bestemt ikke den første der er nået frem til det faktum. Deres
live-stil er mere løs, og mere groovy, og det holder 200% Studieversionen på
CD er for kedelig og for poleret, selvom Metallica hårdnakket påstår, at det
ikke har været meningen.

DVD'en sparker røv!! Især Jaymz' vokal er mere bister, bl.a. på "Some Kind
of Monster" - og så er Lars' lilletromme spændt op, og ikke løs som på
cd'en.

Som du så rigtigt skriver: "væsentligt bedre end den færdige CD." <-- SPOT
ON!! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com