Ophæng af guitar
Fra : Jean Balmisse

Dato : 25-06-03 20:54

Hej NG, måske er dette en smule OT, men jeg kunne ikke finde bedre guppe...

Mit spørgsmål går på om guitaren tager skade af, i længere tid at hænge i et
beslag, som tager fat omkring halsen ?

Jean Balmisse

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-06-03 21:38

"Jean Balmisse" <jean@FJERNDETTEstudi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
guppe...

> Mit spørgsmål går på om guitaren tager skade af, i længere tid at hænge i

Morder!

---

Fra : sune vuorela

Dato : 25-06-03 21:48

En der kalder sig "Jean Balmisse" <jean@FJERNDETTEstudi.dk> skrev:

>Hej NG, måske er dette en smule OT, men jeg kunne ikke finde bedre guppe...
>
>Mit spørgsmål går på om guitaren tager skade af, i længere tid at hænge i et
>beslag, som tager fat omkring halsen ?

næh - det er i hvert fals dådan som de ofte opbevares hos
guitarpusheren - og der hænger de tit et år i hvert fald.

Jeg har et par guitarer hængende i sådanne - det tror jeg ikke at de
tager skade af

--
Sune

Fra : Marco

Dato : 26-06-03 17:32

"Jean Balmisse" <jean@FJERNDETTEstudi.dk> skrev:

> Mit spørgsmål går på om guitaren tager skade af, i længere tid at hænge i
et
> beslag, som tager fat omkring halsen ?

Bare den ikke hænger klods op af en ydermur, da guitaren vil virke som
kuldebro og dermed trække fugt.

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-06-03 21:56

> [...]
guppe...

> Mit spørgsmål går på om guitaren tager skade af, i længere tid at hænge i

Hej Jean

Jeg har for nogle år tilbage spillet guitar selv men er ikke aktiv mere. Det
er ikke min oplevelse at mine guitarer har taget skade at forskellige typer
placeringer bare de ikke bliver trykket eller presset på nogen måde.

Mvh.
Kim Larsen