Angel shots i Extended version af Ringenes~
Fra : Stefan

Dato : 25-06-03 20:43

Hejsa

Jeg sad lige og så den Extended version af Ringenes Herre, er der nogle der
ved om der er nogle scener der er filmet fra flere vinkler?

Stef

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-06-03 21:35

Vampyrer i LOTR? The Plot Thickens...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-06-03 21:44

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Vampyrer i LOTR? The Plot Thickens...

---

Fra : Stefan

Dato : 26-06-03 10:34

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> Vampyrer i LOTR? The Plot Thickens...

Der er vist en der ser for mange serier!

/S

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-06-03 11:51

"Stefan" <stefware@email.dk> writes:

> Der er vist en der ser for mange serier!

Kan man det?
--
Peter B. Juul, o.-.o Q: How many games PRs does it take to change a lightbulb?
The RockBear. ((^)) A: Dunno. Just put 'TBA'

Fra : Stefan Holm

Dato : 26-06-03 11:11

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Vampyrer i LOTR? The Plot Thickens...

Ja, det kan ikke længere være en tilfældighed. Er alle større film og
tv-serier efterhånden den samme?

--
Stefan Holm
"I didn't order any vampires..."

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-06-03 12:46

Stefan wrote:
> Hejsa
>
> Jeg sad lige og så den Extended version af Ringenes Herre, er der
> nogle der ved om der er nogle scener der er filmet fra flere vinkler?

Ikke forstået.... Har du ikke set ekstramaterialet endnu ?

/jim

Fra : Stefan

Dato : 29-06-03 18:25

Ikke endnu, er der nogle på dem? Der er jo i The fast and furios scener hvor
der er filmet fra flere vinkler, dem kan man se, ved at trykke på angle
knappen på betjeningen, så kan man vælge at se scenen fra flere sider. Jeg
havde håbet på der måske var nogle på LOTR.

Stef

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-06-03 10:35

Stefan wrote:
> Ikke endnu, er der nogle på dem?

Ja. Stormødet hos Elrond. Der er vist 12 skuespillere med i den scene, og de
er alle sammen filmet hver for sig. Til sidst kunne alle skuespillerne
hinandens replikker.....

/jim

Fra : Stefan

Dato : 30-06-03 18:45

> [...]
de
> er alle sammen filmet hver for sig. Til sidst kunne alle skuespillerne

Jeps, jeg er igennem behind the scenes, damn jeg kunne overhovedet ikke
slippe dem igen, det er for vildt, men det er kun lavet som en scene i
filmen ikke? Uden mulighed for at hoppe mellem de forskellige.

Stef

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-07-03 11:24

Stefan wrote:
> men det er kun lavet som en
> scene i filmen ikke? Uden mulighed for at hoppe mellem de forskellige.

Yep.

/jim

Fra : Devast8or

Dato : 30-06-03 19:55

Jim Andersen wrote:

> Ja. Stormødet hos Elrond. Der er vist 12 skuespillere med i den
> scene, og de er alle sammen filmet hver for sig. Til sidst kunne alle
> skuespillerne hinandens replikker.....
>
> /jim

Hmm, det har jeg da vist ikke set endnu. Hvor er det henne?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Stefan

Dato : 01-07-03 19:00

> Hmm, det har jeg da vist ikke set endnu. Hvor er det henne?
>
> Devast8or

Det Jim henviser til er på den ene af de 2 extra cd'er, der fortæller de om
hvordan de optagelser tog 5 dage, så alle kunne hinandens replikker uden ad
bagefter.

Stef

Fra : Devast8or

Dato : 01-07-03 19:43

Stefan wrote:

> Det Jim henviser til er på den ene af de 2 extra cd'er, der fortæller
> de om hvordan de optagelser tog 5 dage, så alle kunne hinandens
> replikker uden ad bagefter.
>
> Stef

Det kunne jeg regne ud. Jeg efterlyste mere på hvilken skive og i hvilket
afsnit det er henne. Jeg har ikke fået set alt extramaterialet endnu :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Stefan

Dato : 01-07-03 22:49

> Det kunne jeg regne ud. Jeg efterlyste mere på hvilken skive og i hvilket

> afsnit det er henne. Jeg har ikke fået set alt extramaterialet endnu :)

> Devast8or

Nu har jeg godt nok lige lånt den ud, men melder tilbage når jeg har den
igen! Men jeg mener bestemt der er på Dics 2!

Stef

Fra : Stefan

Dato : 01-07-03 22:50

Jeg har ikke fået set alt extramaterialet endnu :)

Jeg så det her Søndag, jeg kunne slet ikke løsrive mig!

Stef