goblins3 virker ikke ordenligt hjælp
Fra : Li Lo

Dato : 25-06-03 20:12

hejsa

jeg har instaleret mit gamle spil goblins 3, men det virker ikke ordenligt.
Når det køre er noget at det øverste af billedet gentaget i bunden af
skærmen, og der hvor teksten står, når han snakke med nogen er der bare gule
streger... jeg har prøver alt hvad jegved der kan gøres... er der nogen der
kan hjælpe ???

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : Per Pedersen

Dato : 25-06-03 22:10

Spillet er sikkert for gammelt for dit grafikkort der er altså grænser for
hvor gamle spil der kan køres på nye grafik kort
Hilsen Per