Killinger til salg
Fra : Farmor Alice

Dato : 25-06-03 19:31

Holbæk)

De er 18 uger gamle...Søde og UTROLIG kærlige.
De kommer når man kalder og de er 100% renlige.

Deres mor er af den haleløse race Manx - de
har dog begge deres haler.

Der medfølger 2 halsbånd i hver sin farve, da
man ellers ikke kan kende forskel på de to
små grå identiske fireben :)

Se fotos her:

Fælles foto:
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killinger.jpg
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killingera.jpg

Missemor:
http://www.plasmic.dk/kat/mor.jpg

Flere fotos af "killing 1":
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing1.jpg
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing1a.jpg
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing1b.jpg

Flere fotos af "killing 2":
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing2.jpg
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing2a.jpg
http://www.plasmic.dk/kat/killinger/killing2b.jpg

så skriv til sussiedk@hotmail.com

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-06-03 20:25

"Farmor Alice" <alice.trauelsen@post.tele.dk> writes:

Det er åbenbart meget svært at forstå, at denne gruppe ikke er til køb
og salg, så vi prøver igen:

Citat fra fundatsen:
"Gruppen er ikke beregnet på salg af killinger/katte af egen avl, der
henvises i stedet til den relevante gruppe under dk.marked - det er
dog tilladt at bede om gode råd vedrørende omplacering af nødstedte
katte."

Og vi kan også lige tage TDCs vilkår, godt nok for ADSL, men også
gældende for andre abonnementstyper:
15. Kundens misligholdelse
I tilfælde af kundens væsentlige misligholdelse af forpligtelser i
henhold til abonnementsaftalen er TDC berettiget til at afbryde
kundens forbindelser til ADSL -tjenesten og internettet.
[...]
O. Kunden overtræder gentagne gange de til enhver tid gældende
uskrevne regler for god skik på internettet.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Farmor Alice

Dato : 26-06-03 09:39

Hej
Undskyld det var jeg ikke klar over

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Christina Kausmally

Dato : 26-06-03 10:55

"Farmor Alice skrev i en meddelelse

> Hej
> Undskyld det var jeg ikke klar over
>

> --
> Mange hilsner
> Alice
> Pas på Jer selv og hinanden
> www.alice-trauelsen.dk

Nu er jeg godt nok én af dem der er ligeglad om folk gør opmærksom på deres
killinger eller ej.
Men en lille indskudt bemærkning. Måske mere en observation.

Det passer vist ikke helt, at "du ikke var klar over det."
De selvsamme killinger blev jo annonceret til salg, bare under andet navn.
Sussie Lalicata, d. 23.06.2003, "2 bedårende Manx killinger søger nye hjem!"

Der blev også pointret hvor de hørte hjemme, om man så må sige.
Det skal selvfølgelig gælde for alle. Men inderst inde syntes jeg sagtens vi
kan have plads til dem her. Reglen kunne jo være, at man tydeligt skal
skrive u. Emne, at indlægget drejer sig om salg.

Mvh Christina(der syntes det er rigtig irriterende, når folk ikke er helt
ærlige. Eller tilsyneladende har en dårlig hukommelse)

Fra : Helle

Dato : 26-06-03 11:11

> [...]
>
> Mvh Christina(der syntes det er rigtig irriterende, når folk ikke er helt
> ærlige. Eller tilsyneladende har en dårlig hukommelse)

Jeg har heller ikke noget imod at man sætter katte til salg her på siden -
synes faktisk det er et ganske udemærket sted men som Christina siger så
kunne man antyde i emnet at det drejer sig om salg.
MEN man skal ikke poste de samme killinger til salg, bare under forskellige
navne.
Gu' er det da træls hvis man ikke kan komme af med sine killinger men at
poste et indlæg flere gange duer ikke.

Mvh Helle

Vær ærlig - det når man længst med...

Fra : Farmor Alice

Dato : 26-06-03 16:40

Hej
Tag den nu lidt med ro, grunden er ganske enkelt at det ikke er mine
killinger, men jeg har lovet at hjælpe en bekendt med at sælge dem og jeg
anede faktisk ikke at hun havde sendt det før I skrev det. Derfor og det
beklager jeg.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Charlotte

Dato : 27-06-03 00:01

On 26/06/03 12:11, in article
3efac6d7$0$76103$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Helle"
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> Jeg har heller ikke noget imod at man sætter katte til salg her på siden -
> synes faktisk det er et ganske udemærket sted men som Christina siger så
> kunne man antyde i emnet at det drejer sig om salg.

God idé - hvad synes I andre ?

> [...]
> navne.
> Gu' er det da træls hvis man ikke kan komme af med sine killinger men at

Nej, det duer absolut ikke - det er jo chikane...

Venlig hilsen
Charlotte
(som mener at den barske tone, vil være helt velegnet til ovennævnte
tilfælde...)
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com

Fra : KatjaStrofen

Dato : 27-06-03 07:15

"Charlotte" <Tulle@FJERNheaven.dk> skrev i en

> God idé - hvad synes I andre ?

Jeg siger NEJ.. det havde I nok gættet.. gruppen dk.marked.privat.dyr er til
den slags..

men btw er jeg åben for at der laves en dk.marked.privat.dyr.kat.. hvis det
kunne have interesse..

> Nej, det duer absolut ikke - det er jo chikane...

LOOOOOOOOOOOOL - ja undskyld mig.. nu bliver jeg så direkte spydig
Hvorfor er det mere chikane end at poste i forkerte grupper ? Dvs misbrug af
gruppens fundats

> Venlig hilsen
> Charlotte

MVH

Katja

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-06-03 07:22

On Fri, 27 Jun 2003 01:01:15 +0200, Charlotte <Tulle@FJERNheaven.dk>
wrote:

>On 26/06/03 12:11, in article
>3efac6d7$0$76103$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Helle"
><krammemusen@hotmail.com> wrote:

>God idé - hvad synes I andre ?

L: Jeg synes også det er en rigtig god ide! .

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : goofy

Dato : 27-06-03 19:20

Hej

> God idé - hvad synes I andre ?

Under ingen omstændigheder, der er grupper til det.

Enig

Steen Vinbæk

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:00

Charlotte <Tulle@FJERNheaven.dk> wrote in

> God idé - hvad synes I andre ?

Helt serøst....Nej. Der er markedsgrupper og dem synes jeg altså vi
skal benytte.

Jeg føler mig ikke som paragraf-rytter, men når nu der er
markedsgrupper synes jeg de skal bruges.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-06-03 00:08

Kate wrote:

> Helt serøst....Nej. Der er markedsgrupper og dem synes jeg altså vi
> skal benytte.

enig!!
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 27-06-03 07:41

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3efac6d7$0$76103> Jeg har heller ikke noget imod at man sætter katte
> [...]
forskellige
> navne.
> Gu' er det da træls hvis man ikke kan komme af med sine killinger men at

Hårdt og kontant herfra :)

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.

Katja *paragrafrytter* :þ