Telmore - SMS'er?
Fra : MadsD

Dato : 25-06-03 18:12

Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende sms. Min kæreste, kan heller ikke...
anyone? På Telmores side, står der i skrivende stund ingenting.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-06-03 18:18

"MadsD" <spam@_removemetosendmemail_madsd.dk> wrote in

> Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende sms. Min kæreste, kan
> heller ikke... anyone? På Telmores side, står der i skrivende
> stund ingenting.

Jeg skulle prøve et par gange for ca. en time siden - tror jeg
prøvede 7-8 gange før den gik igennem.

Telmore - Esbjerg.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : MadsD

Dato : 25-06-03 18:20

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> "MadsD" <spam@_removemetosendmemail_madsd.dk> wrote in

> Jeg skulle prøve et par gange for ca. en time siden - tror jeg
> prøvede 7-8 gange før den gik igennem.
>
> Telmore - Esbjerg.

Tja, jeg sidder i København, så det kan da ikke være noget
sendemast-problem.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-06-03 18:53

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in

> Jeg skulle prøve et par gange for ca. en time siden - tror jeg
> prøvede 7-8 gange før den gik igennem.

Og jubiiii - alle de 6 SMSer der ikke blev afsendt kom frem i løbet
af aftnen...

Fra : Martin Hansen

Dato : 25-06-03 18:24

> Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende sms. Min kæreste, kan heller ikke...
> anyone? På Telmores side, står der i skrivende stund ingenting.

Tror det er et problem ved TDC Mobil, jeg kan hverken sende fra Telmore kort
eller fra TDC Mobil kort, og de kører jo på samme servicecenter...

Martin

Fra : MadsD

Dato : 25-06-03 18:32

"Martin Hansen" <martinand@mrhansentyr.dk> skrev i en meddelelse

> Tror det er et problem ved TDC Mobil, jeg kan hverken sende fra Telmore
kort
> eller fra TDC Mobil kort, og de kører jo på samme servicecenter...

Godt, det tænkte jeg også, men jeg har i forvejen opgivet at lede efter en
evt. driftstatus på TDC Mobil's sider.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Pedersen

Dato : 25-06-03 18:34

Jeg kan heller ikke sende med Telmore....

Jeg vor i Vordingborg...

Mvh Tim

Fra : Martin Hansen

Dato : 25-06-03 18:36

> Godt, det tænkte jeg også, men jeg har i forvejen opgivet at lede efter en
> evt. driftstatus på TDC Mobil's sider.

Same here!! Mener de havde en engang.. meeeen.. pist væk...

Martin

Fra : Martin Hansen

Dato : 25-06-03 18:39

> Godt, det tænkte jeg også, men jeg har i forvejen opgivet at lede efter en
> evt. driftstatus på TDC Mobil's sider.

Fandt noget.... Dog står der ingenting om mobil p.t

link : http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/

Martin

Fra : Lars Christensen

Dato : 25-06-03 18:38

On Wed, 25 Jun 2003 19:11:41 +0200, "MadsD"
<spam@_removemetosendmemail_madsd.dk> wrote:

>Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende sms. Min kæreste, kan heller ikke...
>anyone? På Telmores side, står der i skrivende stund ingenting.

Jeg har samme problem også med Telmore. Tidligere på eftermiddagen
kunne jeg godt sende men de kom aldrig frem og er pt stadig ikke
kommet frem. Tror der er en fejl på nettet et eller andet sted evt hos
TDC

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 25-06-03 20:50

Kan det være pga. Roskilde festivalen???

Husker at mobilselskaberne tidligere har opfordret til at sende sms'er
istedet for at ringe på festivalen. Fordi festivalen generere ekstreme
mængder af trafik på nettet hver gang en koncert er slut...

Bare et bud....

Mvh. David Wittrock Rathje
- der heller ikke kan sende sms'er (Telmore København N.)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-06-03 18:52

"David Wittrock Rathje" <dwr@FJERN@MIG@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> sms'er istedet for at ringe på festivalen. Fordi festivalen
> generere ekstreme mængder af trafik på nettet hver gang en

Roskildefestivalen er først startet i dag... (18:30 svjh)

Fra : niss45

Dato : 25-06-03 18:36

http://www.kandu.dk/

Fra : niss45

Dato : 25-06-03 18:36

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 25-06-03 20:46

"MadsD" <spam@_removemetosendmemail_madsd.dk> wrote in message
> [...]

Iflg TDC bragede deres SMSC ned kl 13 i eftermiddags og er ikke oppe endnu..
men burde være på vej.. (der må ligge ca en mulliard sms'er og vente)

/F

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-06-03 20:53

MadsD skrev bl.a.:
> Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende sms. Min kæreste, kan
> heller ikke... anyone? På Telmores side, står der i skrivende
> stund ingenting.

Nu kan jeg sende og modtage SMS

/Lars
--