Tråd og trådløst netværk sammen
Fra : TS

Dato : 25-06-03 18:08

Hej.

Vi er nogle stykker der deler en ADSL forbindelse med gammeldags 100mbit
netværk.

Er det muligt at købe en router/switch så der både kan være trådløse samt
trådede bruegre på nettet?

Jeg har tidligere i gruppen læst lovprisning af en kombineret switch/router
til trådløst netværk
(http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1824787893). Men den
har vel ikke nogle almindelig netværksstik også?

Skal man have en almindelig router og switch, hvorpå man tilkobler et
accesspoint? - og evt. hvilket vil I anbefale? - anbefal også gerne et
netkort.

Hvilken (billig) løsning kan i anbefale til et blandet netværk, hvori en
router gerne må indgå.

På forhånd tak.

/TS

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-06-03 18:21

"TS" <tosch@fjerndetenesnabela@email.dk> wrote in

> (http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1824787893).
> Men den har vel ikke nogle almindelig netværksstik også?

Der står at den har 4 porte, så den kan du godt bruge.

Med venlig hilsen
Morten

Fra : Martin Bech

Dato : 25-06-03 18:23

In article <3ef9d6e8$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"TS" <tosch@fjerndetenesnabela@email.dk> wrote:

> Er det muligt at købe en router/switch så der både kan være trådløse samt
> trådede bruegre på nettet?

Ja, jeg bruger fx en Netgear MR314, som er en router med 4 ports 100 Mb
switch samt wireless.

Der findes andre alternativer der har lignende funktionalitet.

--
Med venlig hilsen / Greetings from

Martin Bech
http://www.MartinBech.dk Mail: Remove XYZ from mail address.