Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Håber på lidt kritik
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-06-03 17:56

Hej

Jeg har nu uploadet nogle billedet til fotokritik.dk, men jeg har endnu ikke
fået noget kritik, jeg vil da gerne høre om det er helt tosset eller hvad
der skal ændres på...

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=1483

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-06-03 19:44

René Ernst Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har nu uploadet nogle billedet til fotokritik.dk, men jeg har
> endnu ikke fået noget kritik, jeg vil da gerne høre om det er helt

Hej René.

Dine billeder siger mig som sådan intet... Hvad er det du vil fortælle /
vise med det billede du har taget af gulvet / Euroman ?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-06-03 19:57

> [...]
>
> Dine billeder siger mig som sådan intet... Hvad er det du vil fortælle /
> vise med det billede du har taget af gulvet / Euroman ?

Det var lidt et tilfældigt billede, jeg synes at det var en sjov kontrast
mellem det "smarte" blad og murerspanden...

Det er måske kun mig der synes det var sjovt...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-06-03 19:59

hej Anders

tak for kritikken, jeg har lige scannet billedet endnu engang, og håber
ikke at det ligner at der er spildt mælk på det denne gang...

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-06-03 01:04

René Ernst Nielsen wrote:
> hej Anders
>
> tak for kritikken, jeg har lige scannet billedet endnu engang, og
> håber ikke at det ligner at der er spildt mælk på det denne gang...

Det blev det langt bedre af

Billederne siger mig ikke rigtig noget.. Måske fordi jeg er overstimuleret
af billeder for tiden

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : rAnders

Dato : 25-06-03 20:03

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse news:O0mKa.29405

> Dine billeder siger mig som sådan intet... Hvad er det du vil fortælle /
> vise med det billede du har taget af gulvet / Euroman ?

Jeg synes nu netop det billede siger en masse, prøv at bruge fantasien og se
hvad der ligger i tasken udover Euroman. Hvem er man bag tasken osv.
Men Ok det er da heller ikke alle billeder der sig mig noget, sån er vi jo
forskellige.

Hilsen rAnders.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-06-03 20:06

> [...]
> hvad der ligger i tasken udover Euroman. Hvem er man bag tasken osv.
> Men Ok det er da heller ikke alle billeder der sig mig noget, sån er vi jo

tak for de rosende ord, jeg vil også gerne have lidt teknisk kritik, hvilke
ting kunne være gjort anderledes, hvad ville have gjort det bedre ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : rAnders

Dato : 25-06-03 20:37

"René Ernst Nielsen" <cigarer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> tak for de rosende ord, jeg vil også gerne have lidt teknisk kritik,
hvilke
> ting kunne være gjort anderledes, hvad ville have gjort det bedre ?

Jeg må starte med at sige at jeg ikke er amatør fotograf (heller ikke prof
så jeg er måske ikke den helt rigtige til at give kritik, men:
Jeg tror ikke netop det billede med Euroman kan være anderledes, det var en
ide du fik her og nu og jeg synes det lykkedes ret godt.
Billedet af dig spejlet i et par solbriller er også godt, bortset fra at du
ikke nødvendigtvis skulle være med, men det viser du har et godt
zoom-objektiv. Billedet er godt fordi man kan se personens øjne gennem
glasset samtidig med man kan se hvad personen ser, og det er et godt 'snit'.
De andre billeder er også ok men er ikke noget specielt, men jeg må da
indrømme det er en meget køn Pige men med nogle lidt for utydelige ører

Hilsen rAnders.

Fra : rAnders

Dato : 25-06-03 20:05

UPS, jeg skrev vist noget om en taske, det var en spand

rAnders.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-06-03 01:06

rAnders wrote:
> UPS, jeg skrev vist noget om en taske, det var en spand

hehe, og det var det med at ligge mærke til objekterne i billedet

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 27-06-03 21:56

"René Ernst Nielsen" <cigarer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

"Mig selv" kan jeg godt lide. God beskæring! Det er set før, men her er der
rigtig god balance mellem motivet og "dig selv". Hvis ikke titlen havde
været med ville det ha' været gennemført kedeligt

Den med træerne "smutter" i mine øjne pga. dårlig dybde/kontrast. Træerne
falder sammen med baggrunden. Andre har foreslået et andet lys... Jeg kunne
evt. forestille mig at komme længere ned så man kunne få træerne "fri" op
imod hilmen....

Mvh.
Anders

Fra : Søren

Dato : 28-06-03 06:21

Jeg har selv uploadet nogle billeder til fotokritik.dk
Det er ikke altid man får respons der.
en ting er sikkert hvis du uploader et kanon godt billede der falder i
andres smag så får du respons.