Diagram over netværket
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 31-03-01 12:07

Hej Gruppe

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på.

Jeg har ofte set et udskrevet diagram over et netværk. Det er tydeligvis et
program der undersøger alt på netværket og derefter opretter et diagram over
alle netværksenhederne.

Er der nogen der kender sådan et progam?

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Arne Eckmann

Dato : 31-03-01 13:01

"Simon H. Pedersen" <simon@email.dk> skrev:

> [...]
over
> alle netværksenhederne.
>
> Er der nogen der kender sådan et progam?

http://www.microsoft.com/office/visio/evaluation/IT/default.htm

mvh
Arne

Fra : Simon H. Pedersen