Phpmyadmin
Fra : M-sB

Dato : 25-06-03 17:14

Nogen der ved hvordan man installere PHPmyAdmin på Freepaq.dk's servere??

--
Skrevet af:
Mathias | M-sB

Fra : phoolan

Dato : 25-06-03 17:29

> Nogen der ved hvordan man installere PHPmyAdmin på Freepaq.dk's
servere??

Ja, det ved jeg - i hvert fald har jeg den da kørende

Du skal tilrette config-filen (hedder den ikke config.inc.php?) så de
rette oplysninger står der. Der er et sted, hvor du skal indtaste host,
brugernavn og password, og så skal du rette følgende:

$cfg['OBGzip'] = TRUE;

til

$cfg['OBGzip'] = FALSE;

Hvis du ikke ved, hvor du skal indtaste dine brugeroplysninger, så prøv
at læse følgende artikel på www.webcafe.dk
http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/phpmyadmin/

Mvh.
Zenia

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe G. Rasmussen

Dato : 26-06-03 22:19

"M-sB" <mwl@ofir.dk> wrote in news:3ef9ca61$0$13210
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Nogen der ved hvordan man installere PHPmyAdmin på Freepaq.dk's servere??
>
> --

Du kan også bare bruge MySQL-front, et almindeligt windows program.

Fra : Aagaard

Dato : 26-06-03 22:31

"Jeppe G. Rasmussen" <jeppeREMOVE@klubchill.dk> skrev:

> Du kan også bare bruge MySQL-front, et almindeligt windows program.

"Sorry, development on MySQL-Front has been discontinued" ...
http://www.anse.de/mysqlfront/

Mvh.
Aagaard

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-06-03 03:17

> "Sorry, development on MySQL-Front has been discontinued" ...
> http://www.anse.de/mysqlfront/

Ja, men programmet kan da stadig bruges:

http://efux.de/mysqlfront/MySQL-Front_2.5_Setup.exe

--
Benny