sidste indkald til kattetræf Sydsjælland
Fra : Pia J

Dato : 25-06-03 16:09

Om 1½ uge holder vi kattetræf for gruppens brugere i Fuglebjerg d. 5. juli
kl. 14 til hen ad aftenen. Snakken plejer ikke at gå i stå sådan lige med
det samme!

Tilmeldte deltagere er foreløbig:

Else - medbringer Dorte fra Næstved og har ledige 2 pladser
Heidi medbringer Joan fra Vordingborg og har ledige 2 pladser
Kate medbringer AnnK fra Rødovre og Majer + Majbritt H fra Køge
Camilla og Niels Peter medbringer Nina F fra Kokkedal/Farum og har 1 ledig
plads
Lene Vang vil gerne samles op i Herfølge
Camilla S vil gerne droppes et sted på hjemvejen, evt. Ringsted
Lars & Hanne Dahl har plads i bilen fra Kbh.
Min veninde Helle, katteslave og nem at passe ind i gruppen

= 17

Der er stadig åbent for tilmeldinger. Adresse og tlf. kan fås ved at skrive
til eilif@fantopia.com

----------

Camilla S medbringer sandwich
Camilla B salat
Dorthe - hjemmebagte cookies
Pia - lagkage og kaffe/te
Kate - chips

Hvis andre har lyst til at medtage noget, er I velkomne. Jeg kunne også godt
bruge et par stole (Else), hvis vi er udendørs samt et par termokander, da
jeg ikke ejer en eneste.

:Pia

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 25-06-03 17:21

> [...]
godt
> bruge et par stole (Else), hvis vi er udendørs samt et par termokander, da

Hej Pia
Ja, jeg glæder mig til at komme med til kattetræf, da det er første gang.
jeg vil meget gerne tage nogle termokander med,hvor mange-og skal jeg lave
noget kaffe ?
Jeg vil da også gerne tage noget andet med...skal jeg tage drikkevarer eller
noget spiseligt af en art...? Jeg har en klapstol hvis det skulle være...

hilsen fra Majbritt.....

Fra : Pia J

Dato : 25-06-03 17:16

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> wrote in message

> Jeg vil da også gerne tage noget andet med...skal jeg tage drikkevarer
eller
> noget spiseligt af en art...? Jeg har en klapstol hvis det skulle være...

Cola og den slags kan vi vist ikke få for meget af så vidt jeg husker...

Else har tilbudt at tage klapstole med, hun har vist lidt bedre plads.

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-06-03 21:12

> Else har tilbudt at tage klapstole med, hun har vist lidt bedre plads.

Jeps - men hvor mange skal du bruge? Jeg har to klapstole, en foldestol og 4
stabelstole (de sidste fylder en del, men jeg har jo en Berlingo).
Jeg medbringer også daggamle kyllinger til Kate m.fl.

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 25-06-03 21:24

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> Jeps - men hvor mange skal du bruge? Jeg har to klapstole, en foldestol og
4
> stabelstole (de sidste fylder en del, men jeg har jo en Berlingo).

3 hvis der ikke kommer flere tilmeldinger - ingen hvis det regner.

:Pia

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 26-06-03 01:12

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stabelstole (de sidste fylder en del, men jeg har jo en Berlingo).
> Jeg medbringer også daggamle kyllinger til Kate m.fl.

Hej Else..
Jeg kommer også til kattetræf d.5 juli...
Jeg så at du skulle have nogle kyllinger med til Kate..kan jeg evt. nå at
bestille nogle ??
Hilsen Majbritt...

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 26-06-03 09:55

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Else..
> Jeg kommer også til kattetræf d.5 juli...
> Jeg så at du skulle have nogle kyllinger med til Kate..kan jeg evt. nå at
> bestille nogle ??

Ork ja. Hvor mange vil du have?

Jeg opsummerer lige bestillingerne:
Kate: 2 kasser
Camilla Sabroe: 10 stk.
Ann K: 40 stk.
Majbritt: ?

Joan, du sagde du ville være med, men du har ikke sagt, hvor mange du
ønsker? Jeg skriver lige til dig privat, hvis du nu ikke lige ser
nyhedsgruppen.

Mvh. Else.

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-06-03 02:19

> [...]
>
> Joan, du sagde du ville være med, men du har ikke sagt, hvor mange du
> ønsker? Jeg skriver lige til dig privat, hvis du nu ikke lige ser

Øh-Else,Jeg har 3 katte,og jeg har ikke før prøvet med de kyllinger, men vil
jo gerne prøve noget godt nyt til "kræene"
Hvor mange tror du ?40 stk.eller hvad...
mange hilsner fra Majbritt

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-06-03 09:38

> [...]
vil
> jo gerne prøve noget godt nyt til "kræene"
> Hvor mange tror du ?40 stk.eller hvad...

Ja, nu aner vi jo ikke om de overhovedet kan lide det, men da kyllingerne er
billige, er det jo ikke den store udskrivning at forsøge.
Jeg tager 40 stk. med til dig.

Mvh. Else.

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 27-06-03 11:36

On Fri, 27 Jun 2003 10:38:00 +0200, "Else Gyldenkærne"
> [...]

>Ja, nu aner vi jo ikke om de overhovedet kan lide det, men da kyllingerne er
>billige, er det jo ikke den store udskrivning at forsøge.

Hej Else

gider du at øge min bestilling til 20 stk?

--
Camilla Sabroe

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-06-03 21:14

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Hej Else
>
> gider du at øge min bestilling til 20 stk?

Ja, selvfølgelig

/Else

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-06-03 12:27

> [...]
er
> billige, er det jo ikke den store udskrivning at forsøge.

Okay-mange tak....vi ses på lørdag...
hilsen Majbritt

Fra : Denise

Dato : 03-07-03 08:04

Hej Else
Er det for sent og bestille 20 stk til på lørdag ?
Vi ved jo, at Molly for 9-10 år siden var vilde med dem, så nu syntes vi at
hun skal have lov og smage igen
Hvad Somali'erne siger aner vi ikke, men så kan de jo se hvordan Molly gør.
Hilsen Denise

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-07-03 11:27

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Else
> Er det for sent og bestille 20 stk til på lørdag ?

Næh, det er ikke for sent.
Jeg henter og pakker dem i eftermiddag, og der bliver også 20 stk. til dig

Mvh. Else.

Fra : Denise

Dato : 03-07-03 12:51

> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
>
> Næh, det er ikke for sent.
> Jeg henter og pakker dem i eftermiddag, og der bliver også 20 stk. til dig
>

> Mvh. Else.

Fint, det bliver sjovt at introducere dem igen til Molly
Hilsen Denise

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-06-03 13:10

Pia J <ngspam@ofir.dk> skrev i news:3ef9bb0e$0$250$bc7fd3c@news.sonofon.dk

> Lars & Hanne Dahl har plads i bilen fra Kbh.

Ikke alligevel...
Kattetræf er - så vidt jeg ved - for aktive brugere af NG'en, hvilket vi
(eller i hvert fald jeg) ikke længere er...

Denne NG var - for ikke så længe siden - et hyggeligt sted for spørgsmål og
svar om katte og -relaterede emner, men er nu desværre degenereret til et
sted, hvor det åbenbart handler om, hvem der kan være mest selvhævdende,
nedladende og nævenyttig.
Det ønsker jeg ikke at deltage i - men det giver da to stole mindre, at
bekymre sig om næste lørdag...

I må ha' et godt træf

/Lars

Fra : Pia J

Dato : 26-06-03 14:21

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in message news:boBKa.59

> Det ønsker jeg ikke at deltage i - men det giver da to stole mindre, at
> bekymre sig om næste lørdag...

Det synes jeg er rigtig kedeligt. Personligt er jeg ligeglad med, hvor længe
siden det er man har skrevet i NG for at kunne komme. Og til resten af jer,
hvis I har tænkt jer at sidde og skændes ligesom det foregår i gruppen i
øjeblikket, så kan I godt pakke sammen og drage hjem igen!

:Pia

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 26-06-03 14:41

On Thu, 26 Jun 2003 15:21:00 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>hvis I har tænkt jer at sidde og skændes ligesom det foregår i gruppen i
>øjeblikket, så kan I godt pakke sammen og drage hjem igen!

JA, det synes jeg også er rigtigt kedeligt, og har da en forventning
om at mødes med jer andre for at have det hyggeligt og høre på alle
de skægge historier vi har om vores dejlige katte for det er jo pga
dem at det her træf er kommet i stand.
--
Camilla Sabroe

Fra : Ragna

Dato : 26-06-03 14:38

Lars Dahl skrev:
> [...]
<sted, hvor det åbenbart handler om, hvem der kan være mest selvhævdende,

Jeg er helt enig med dig!
Denne gruppe var - da jeg startede for et års tid siden - karakteriseret ved
en venlig, hyggelig og afslappet atmosfære, i modsætning til mange andre
grupper, hvor man var mest optaget af at slå hinanden oven i hovedet med
diverse regler og forordninger.
Med indtoget af et par netbetjente blev tonen ofte skinger og ubehagelig, og
man begyndte at tænke sig om to gange, før man vovede at poste et indlæg,
der måske kunne betegnes som ikke seriøst eller interessant nok for
kritikerne.
Imidlertid synes jeg stadig, at der er flere gode end dårlige ting i
gruppen, så jeg håber, at I vil revurdere jeres beslutning og bestemme jer
til at blive ved med at poste venlige indlæg.
De negative skal ikke få lov at jage de positive væk!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 26-06-03 22:19

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nedladende og nævenyttig.
> Det ønsker jeg ikke at deltage i - men det giver da to stole mindre, at

Det er det sædvanlige med mig, jeg opfatter aldrig helt præcist hvad der
foregår *suk*

Jeg har nemlig ikke lagt specielt mærke til en "dårlig stemning" jeg synes
det er en dejlig gruppe, hvor jeg får gode råd og lærer meget om katte
generelt.

Jeg er ikke specielt aktiv herinde, men læser dagligt de indlæg, jeg mener
har interesse for mig og mine katte.

Hvis folk skriver noget jeg ikke orker læse, ja så gider jeg altså ikke
skrive og "brokke" mig, så læser jeg bare det næste indslag.
I hvert fald så synes jeg det er en rigtig god idè med katte-træffet, og
glæder mig til at mødes med andre "katte-tosser"

Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt, Vordingborg
der pt. har en lille tilløber gående, der savner sit/et hjem!!!
http://hei.homepage.dk/lillepigen.html

Fra : Denise

Dato : 27-06-03 06:26

> [...]
> nedladende og nævenyttig.
> Det ønsker jeg ikke at deltage i - men det giver da to stole mindre, at

Hej Lars og Hanne
Trist at I ikke kommer og at I ser sådan på NG'en. Jeg kan nok være enig i
mange ting, men lader mig dog ikke kue af irriterende indlæg. Selvhævdende,
nedladende og nævenyttige indlæg ryster jeg som regel på hovedet af, eller
sparker til en dør, men sådan er vi jo forskellige.
Jeg synes, der trods alt stadig er et overvældende antal af dejlige, søde
kattemennester herinde, og en utrolig viden om katte.
Jeg har jo mailet jer vedrørende træffet, jeg har jo ikke hørt noget, og kan
nu forstå hvorfor.
Vi ses nok til en eller anden udstilling, om ikke andet
Håber I (du) efter en lille pause vender tilbage her til gruppen, da I begge
to hører til den kategori, jeg har lyst til at skrive med.
(Og så har I jo nogle skønne katte - for ikke at være helt OT her )
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 27-06-03 06:39

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> [...]
godt
> bruge et par stole (Else), hvis vi er udendørs samt et par termokander, da

Hej Pia
Jeg vil gerne melde mig under fanerne. Har ikke rigtig styr på om ovennævnte
liste passer, så er der nogle jeg kan tage med. Jeg kører jo fra Glostrup,
og vil nok køre hjem igen allerede ved 6-7 tiden. Så hvis nogle er
interesseret i at blive samlet op et sted på vejen - hvor blev Jette og
Maria af ??
Jeg kan tage klapstole med, hvis der mangler stole, tror jeg har 5-6
stykker. Vil tage nogle store sodavand med - ellers noget andet jeg skal
tage med.
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 07:04

> [...]
> Jeg kan tage klapstole med, hvis der mangler stole, tror jeg har 5-6
> stykker. Vil tage nogle store sodavand med - ellers noget andet jeg skal

Fino. Jette syntes vist, vi blev for mange, og Maria (maz) er desværre
blevet forhindret.

Sodavand kan vist altid bruges! Mine spisestuestole har meget tynde ben, så
det var måske en god ide at have lidt overskud, i tilfælde af, de synker ned
i plænen.... Tror jeg nu ikke, med mindre det regner hele næste uge.

:Pia

Fra : Denise

Dato : 27-06-03 07:23

> [...]

ned
> i plænen.... Tror jeg nu ikke, med mindre det regner hele næste uge.

Ok, jeg smider nogle klapstole bagi anyway. Hvis nogle vil samles op, så
skriv lige.
Jette, ta' lige og skift mening hva', the more the merrier
Hilsen Denise

Fra : Majer

Dato : 27-06-03 07:46

Pia J wrote:
> Kate medbringer AnnK fra Rødovre og Majer + Majbritt H fra Køge

Hejsa!!

Jeg bliver nok nødt til at stå lidt på "Stanby". Vi har lige købt en
kolonihave, og der er nogle kæmpe træer der skal fældes. Desværre bliver det
nok den lørdag, da vi er afhængig af hjælp fra andre. Men jeg giver besked
fredagen inden. Kate, jeg skal nok give dig direkte besked!

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-06-03 12:29

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok den lørdag, da vi er afhængig af hjælp fra andre. Men jeg giver besked
> fredagen inden. Kate, jeg skal nok give dig direkte besked!

Øv Majer...Jeg håber at du kommer .....
(hvor har i købt have ? Vi købte sidste år.....Har du dine katte med
derud...
hilsen "Store Majer)

Fra : Majer

Dato : 27-06-03 19:31

Majbritt Hågensen wrote:

> Øv Majer...Jeg håber at du kommer .....
> (hvor har i købt have ? Vi købte sidste år.....

Hej Majbritt!

Vi har købt i Den Permente. Og der er meget at lave!! Din far har faktisk
tilbudt at hjælpe Det er ikke sådan med efterlønnere!! ...

Har du dine
> katte med derud...

Nej, vi havde ellers snakket om at lave en lille løbegård til dem, men der
er et par "vildkatte" derude, så jeg tror ikke at vi gør det alligevel. Men
man kan aldrig vide...

Mange hilsner fra
Majer
www.majer.dk

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:09

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> wrote in

> Kate, jeg skal nok give dig direkte besked!

Okay, husk nu at du ikke skal fjerne noget i adressen

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 29-06-03 13:44

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> wrote in

> Okay, husk nu at du ikke skal fjerne noget i adressen

> [...]

Hej Kate..

Efter hvad jeg kan se, har jeg fået kørelejlighed sammen med dig.(håber jeg)
Skal vi ikke lige aftale noget nærmere, hvor jeg kan blive hentet m.m .
Du må meget gerne svare privat..
Mange hilsner Majbritt...

Fra : Kate

Dato : 30-06-03 21:53

> Efter hvad jeg kan se, har jeg fået kørelejlighed sammen med
> dig.(håber jeg)

Det har du. Men hvor Lene og den anden Majbritt henne

Fra : Pia J

Dato : 01-07-03 07:18

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3f00a335$0$83061

> Det har du. Men hvor Lene og den anden Majbritt henne

Majer ved ikke om hun kan komme, Lene har jeg ikke set skrive her længe. Det
kan være hun er fulgt i Dahlernes fodspor? :(

:Pia

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 16:56

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Majer ved ikke om hun kan komme, Lene har jeg ikke set skrive her
> længe. Det kan være hun er fulgt i Dahlernes fodspor? :(

Njaaaae. Måske er det fordi hun flyttede for nogen tid siden. Hun har
måske ikke fået sig en opkobling endnu.

Fra : Pia J

Dato : 03-07-03 17:01

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3f045214$0$83068

> Njaaaae. Måske er det fordi hun flyttede for nogen tid siden. Hun har
> måske ikke fået sig en opkobling endnu.

Tror du forresten du kan finde herned?

:Pia - spændt på, hvor mange af dem som ikke har bedt om adressen, rent
faktisk dukker op...

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 17:33

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Tror du forresten du kan finde herned?

Nej, ikke uden en adresse i hvert fald

Sender du den til mig på kate@oliwer.dk

Så skal jeg nemlig nok finde vej. Ann pralede jo af sin stedsans og
kraks ruteplan er faktisk ret god.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-07-03 21:25

> :Pia - spændt på, hvor mange af dem som ikke har bedt om adressen, rent
> faktisk dukker op...

Hej Pia.
Jeg vil da gerne have adressen Tror ikke det er nok at køre til
Fuglebjerg og omegn og lede efter Pia.

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 16:44

Jeg sidder og debatterer mad med et par stykker, og for dem som tager
sandwich, salat & pastasalat med ville det da være rart at vide, hvor mange
som regnede med at blive efter kl. 18 fx - og om jeg skal supplere op med
frikadeller, hotwings m.m. Det er surt at have for lidt, og det er surt for
Camilla at smøre 50 sandwich hvis der sidder 3 personer tilbage kl. 17.

:Pia

Fra : dpl

Dato : 27-06-03 17:22

Jamen jeg melder mig da gerne som en af dem der sikkert bliver
hængende... *smil*
Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-06-03 21:18

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jamen jeg melder mig da gerne som en af dem der sikkert bliver
> hængende... *smil*
> Dorthe
> http://www.vildkat.dk/

Me too Jeg er jo chauffør for Dorthe, så hvis hun bliver, så kan jeg
osse.

Mvh. Else.

Fra : dpl

Dato : 28-06-03 10:10

Hej Else!
Ja, det er selvfølgelig dig som chauffør der har det sidste ord, men
dejligt hvis du også er med på en "hænger". Mit sidste tog går i hvert
fald først fra Næstved 00.30 *grin*

Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-06-03 17:31

On 27/06/03 17:44, in article 3efc664c$0$248$bc7fd3c@news.sonofon.dk, "Pia
J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Camilla at smøre 50 sandwich hvis der sidder 3 personer tilbage kl. 17.

Jeg vil da tro at vi (mig, NP og Nina) bliver hængende...
Jeg har meldt mig til en stor skål salat - er det Camilla Scharff der tager
sandwich med?
Mvh Camilla Baird
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 17:38

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message

> Jeg vil da tro at vi (mig, NP og Nina) bliver hængende...
> Jeg har meldt mig til en stor skål salat - er det Camilla Scharff der
tager
> sandwich med?

Hygsomt!

Nej, Scharff har ikke meldt sig under fanerne, det er Sabroe som sørger for
sandwich. Desuden har der været tale om pastasalat fra min veninde, som
indtil videre kun har været læser...

:Pia

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-06-03 22:47

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev>
> Jeg vil da tro at vi (mig, NP og Nina) bliver hængende...
> Jeg har meldt mig til en stor skål salat - er det Camilla Scharff der
tager
> sandwich med?

Nej, den omtalte Camilla S er ikke mig (nu er det jo endnu mere
forvirrende - ikke nok med at der nu er tre Camilla'er, der er også to
Camilla S'er... - tror bare jeg "omdøber" mig selv til Camischa .
Jeg har ikke meldt mig til kattetræffet, for vi skal flytte lige om lidt - i
overmorgen (søndag) - og ved ikke helt om vi er kommet så meget på plads
mv., at jeg kan hive det meste af en dag ud af kalenderen så kort tid efter.
Men pyyyhhh hvor jeg glæder mig til flytningen er overstået - det er godt
nok lidt uoverskueligt lige nu.

Mvh. Camilla

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:06

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Jeg sidder og debatterer mad med et par stykker, og for dem som
> tager sandwich, salat & pastasalat med ville det da være rart at
> vide, hvor mange som regnede med at blive efter kl. 18

Jeg plejer ikke at være til at drive ud så jeg melder mig da gerne.
Skal jeg medbringe andet end Chips?

Fra : Ann K

Dato : 28-06-03 00:11

Hejsa.

Kate skrev:
>Jeg plejer ikke at være til at drive ud så jeg melder mig da gerne.

<> Og jeg skal vist køre med Kate... såehh
Skal jeg lave noget andet end kage? Fx Porretærte e.lign?

Mvh Ann

Fra : Pia J

Dato : 28-06-03 06:50

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in message
> Hejsa.

> <> Og jeg skal vist køre med Kate... såehh
> Skal jeg lave noget andet end kage? Fx Porretærte e.lign?

Det lyder også fint. Jeg skriver blot, hvad der allerede er tilbudt, så
finder I noget der mangler Vi bliver som sagt omkring 15, så med mindre
nogen absolut hader lagkage, så er jeg vist nødt til at lave 2! Så det ved
jeg ikke om det dækker kagefronten eller om Dorthe når at bage cookies i den
her varme og med nyt arbejde.

:Pia

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-06-03 15:10

Sku jeg så ikk tage nogle vandmeloner med hva???

Sommerhilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 30-06-03 16:36

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in message
> Sku jeg så ikk tage nogle vandmeloner med hva???

Det lyder fint. Skulle nogen tænke jordbær, så tror jeg godt I kan droppe
det - jeg har i dag plukket 3 stk. fulde af de største røreskåle jeg har...

:Pia

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:08

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Kate medbringer AnnK fra Rødovre og Majer + Majbritt H fra Køge
> Lene Vang vil gerne samles op i Herfølge

Jamen Køge og Herfølge er vel ikke specielt langt fra hinanden, ved
bare ikke om i kan holde ud at være 3 på bagsædet, jeg kører en Nissan
Micra (skulle måske kalde den mikro )

Fra : Pia J

Dato : 28-06-03 06:47

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3efcce4e$0$83047

> Jamen Køge og Herfølge er vel ikke specielt langt fra hinanden, ved
> bare ikke om i kan holde ud at være 3 på bagsædet, jeg kører en Nissan
> Micra (skulle måske kalde den mikro )

Skal vi ikke aftale, at det ordner du selv med de involverede - måske kommer
den ene Majer ikke, måske kan alle 3 mødes ved samme afkørsel (var det 32?)
og den ene samles op af Camilla & Niels Peter fx, nu da Lenes kæreste Jens
ikke kommer, så er det jo slet ikke sikkert hun har lyst

:Pia

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 15:14

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Skal vi ikke aftale, at det ordner du selv med de involverede -

Jo, vi tager den pr. mail.

> nu da Lenes kæreste Jens ikke kommer, så er det jo slet
> ikke sikkert hun har lyst

Hahaha, nej det kan vel ikke hindre dig, vel Lene?

Fra : Lene Vang

Dato : 05-07-03 12:18

> 'Pia J' <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Jo, vi tager den pr. mail.

> Hahaha, nej det kan vel ikke hindre dig, vel Lene?

> [...]

Naaaj det ved jeg nu ikke helt. ;)

Jeg vil utrolig meget gerne med, hvis det ikke er for sent. Jeg
undskylder at jeg ikke har givet lyd fra mig noget før, men som Kate har
nævnt så er jeg lige flyttet, og har først fået internet i dag
WUUUHUUUUUUUUUUU :)

Det har været ganske skrækkeligt at ikke kunne komme til at læse i
kattenyhedgruppen noget før. :(

Ps. er der nogen som ved hvorfor jeg ikke kan finde katte gruppe med min
nye udbyder ( webspeed - tdc) ???

knus og kram

Lene Vang - som har STORE katte-abstinenser lige nu
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 06-07-03 10:51

Lene Vang <lenevangKATTE@BAKKEmsn.com> wrote in news:3f06b3ea3ce8c@dk-
fritid-dyr-kat.dk:

> Jeg vil utrolig meget gerne med, hvis det ikke er for sent.

Ej, hvor ærgerligt, Lene. Der havde ikke været noget problem i at tage
dig med. Synd at du kom så sent på nettet, jeg hentede nemlig Ann
allerede kl. 12.45. Ellers havde du helt sikkert fået den sidste plads
i bilen.
Jeg håber du kan komme med næste gang.