KILDE fetich
Fra : tinge

Dato : 25-06-03 15:05

Der findes vist ikke så mange af "min slags", men det kunne være interessant
om nogen kunne modbevise mig min store fetich er fingerspidser ....
.... er kilden som bare pokker :!:

Faktisk er der mange som undrer sig når jeg påstår at være
"m'er/sub/hvad-folk-ellers-har-af-yndlings-ord" ... og så har den SÆRHED
ikke at tænde på SMerte....

Jeg ved jeg ikke er HELT alene om den yndlings "perversion", men tror nok
kilde-fetichisterne enten er flove over deres præference til at skrive eller
også er de ikke eksisterende i Dannevang .....

venlige hilsner

tinge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-06-03 22:10

[tinge | Wed, 25 Jun 2003 16:04:50 +0200]

>Jeg ved jeg ikke er HELT alene om den yndlings "perversion", men tror nok
>kilde-fetichisterne enten er flove over deres præference til at skrive eller
>også er de ikke eksisterende i Dannevang .....

Jeg ved da også at du ikke er HELT alene, da jeg kender en ung fyr der
også tænder helt voldsomt på at kilde...

Og jeg kan sagten sætte mig ind i det; jeg tænder lidt på at dominere,
og når jeg først har en fyr fikseret/spændt fast, kan det være ret så
fedt at også kilde ham

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : kgc

Dato : 05-09-03 10:05

tinge wrote:
> Der findes vist ikke så mange af "min slags", men det kunne være interessant
> om nogen kunne modbevise mig min store fetich er fingerspidser ....
> ... er kilden som bare pokker :!:

Hey, jeg er faktisk selv ret vild med både at kilde og selv at blive
bundet og kildet!

Er selv meget kilden, og det er min dejlige kæreste også. Har nogle
gange fået hende med på at binde, kilde og ophidse mig, men desværre er
hun ikke selv meget for at blive kildet (men jeg gør det nogen gange
lidt alligevel - hun ved det tænder mig). Det er vildt frækt at miste
kontrollen fuldstændigt under hendes kildende fingre - kunne dog stadig
godt tænke mig, hvis hun turde være lidt mere dominerende.

I udlandet må der findes en del med denne "interesse". Dog flest hvor
det er en pige der er "offeret"

Se f.eks.:
http://www.ticklingforum.com/
http://www.tickletheater.com/

Der er en del "filmselskaber" der laver film med kilde-tema (og hvorfra
der kan downloades små frække filmklip) f.eks.
http://www.dungeonmaidens.com/
http://www.magict.com/
http://www.realtickling.com/