fetish
Fra : Peter Hansen

Dato : 25-06-03 15:04

Hej alle. Kan nogen sige mig, om jeg er den eneste der tænder helt vildt på
at se en pige betjene en affaldspresser. Jeg har nogle gange set det i et
supermarked. Det ultimative ville være, at se en smuk pige presse en bil
sammen i en skrotpresse. Forestil jer en meget smuk pige, der er så feminin
og uskyldig at se på, og hun med et tryk på knappen kan forvandle en bil til
en gang fladmast ingenting....

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-03 22:32

"Peter Hansen" <peterhansen1221@hotmail.com> wrote in

> [...]
> pige, der er så feminin og uskyldig at se på, og hun med et tryk på
> knappen kan forvandle en bil til en gang fladmast ingenting....

Jeg tænder på uldtøj. Min største drøm er at blive rullet i myseost af en
overvægtig, norsk pige iført en kraftig uldsweater.

OK, det var det. Skal vi være seriøse igen? :)

--
Juan Warez

Fra : Britta

Dato : 26-06-03 08:23

"Juan Warez" <none> wrote in message

> Jeg tænder på uldtøj. Min største drøm er at blive rullet i myseost
af en
> overvægtig, norsk pige iført en kraftig uldsweater.

Hej Juan,
Peters indlæg kan sagtens være seriøst ment. Jeg troede faktisk også
at dit var indtil jeg læste "OK, det var det. Skal vi være seriøse
igen? :)". Der findes mennesker der tænder på strikketrøjer og
langhåret pels. Personligt kendte jeg på et tidspunkt en kvinde der
tændte på radioantenner. Helst den gammeldags type der kan trækkes ud.
Min kæreste kendte en der tændte på brugte gummisko, så jeg blev ikke
specielt overrasket over din norske jente i uldsweater.
Morsomt? Tjaee, jeg håber da så inderligt at de der har en lidt
speciel fetich, har en masse sjov med den.

Venligst,
Britta

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-06-03 10:10

"Britta" <briped@gmx.net> wrote in message

> Morsomt? Tjaee, jeg håber da så inderligt at de der har en lidt
> speciel fetich, har en masse sjov med den.

Enig. Det er vel hele formålet med fetish, at man skal have det sjovt med
det. Personligt har jeg nok forskellige former for fetish, som jeg kan bygge
seksuelle fantasier på, og det opfatter jeg som lige så alvorligt som alle
andre ting, der kan tænde seksuelle fantasier. Det kan være tøj af skinnende
og larmende nylon, sportstøj og store skørter i mange lag, der kan give mig
sådanne seksuelle fantasier, hvor jeg kan drømme om de lag, jeg skal tage af
for at pakke pigen ud. Mere traditionelt kan det være en veltrimmet (ikke
direkte tynd) krop under stramtsiddende tøj, der kan give mig fantasier.

Det, jeg kalder en veltrimmet krop, er nok det, jeg har set, når jeg har set
på kvindehåndbold på eliteplan, mens en kvindekrop, der ser ud til at være
ramt af anorexi, ikke siger mig noget.

Noget, jeg betragter som pinligt i seksuel henseende, er mænd, der råber
såkaldte komplimenter til fremmede piger eller gerne vil røre ved fremmede
pigers balder, lår, skridt og bryster. Jeg har ingen respekt for dem, der
udviser en sådan adfærd, som jeg nødig selv vil udsættes for, fordi det vil
overskride mine grænser. Fetish går, så vidt jeg ved, ikke ud over nogen, og
det behøver ikke involvere andre mennesker.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 18:20

In article <3efa9f0a$0$7052$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>, briped@gmx.net
says...
> Min kæreste kendte en der tændte på brugte gummisko, så jeg blev ikke
> specielt overrasket over din norske jente i uldsweater.

Næ da, en stor jente i en lille uldsweater lyder da som en fetish man
kunne prøvekøre et stykke tid *G*

Fra : Britta

Dato : 26-06-03 21:29

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
briped@gmx.net
> says...
>
> Næ da, en stor jente i en lille uldsweater lyder da som en fetish

Personligt ville jeg nok tænde mere på myseosten

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-06-03 01:16

PerX ... wrote:

> Næ da, en stor jente i en lille uldsweater lyder da som en fetish man
> kunne prøvekøre et stykke tid *G*

Well, uld krædser så fandens meget. Kunne vi ikke klare en i kunststof
sweater? Men ellers samme konfiguration ;))

mvh
Johan

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-03 13:49

In article <3EFB8CCD.9040700@weknowthewayout.com>,
johan@weknowthewayout.com says...

> Well, uld krædser så fandens meget. Kunne vi ikke klare en i kunststof
> sweater? Men ellers samme konfiguration ;))

Jo nu du siger det - det lyder egentlig bedre *H*

Fra : Madamme

Dato : 27-06-03 14:16

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3EFB8CCD.9040700@weknowthewayout.com>,
> johan@weknowthewayout.com says...

> Jo nu du siger det - det lyder egentlig bedre *H*

æv......... jeg er stor......... nu opdager jeg at jeg er en fetish.......æv
æv æv... men det forklarer en del...

Madammen

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-03 17:33

In article <bdhfvb$gcp$1@news.net.uni-c.dk>, Madamme@ofir.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> æv......... jeg er stor......... nu opdager jeg at jeg er en fetish.......æv
> æv æv... men det forklarer en del...

Ikke æv - lav et website, måske kan du tjene penge på det :)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-06-03 18:05

> æv......... jeg er stor......... nu opdager jeg at jeg er en fetish.......æv
> æv æv... men det forklarer en del...

Er du norsk? :D Vi gælder os til at se dig i fetish-klubben for store
jenter med kunststof sweaters :))

mvh
Johan

Fra : Madamme

Dato : 27-06-03 18:20

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse

> Er du norsk? :D Vi gælder os til at se dig i fetish-klubben for store
> jenter med kunststof sweaters :))
>
> mvh
> Johan

Nej,,,,,, jeg er pæredansk......... men min mor strikkede engang en sweater
til mig af RÆDSELSFULDT nylongulvtæppegarn...... måske kan jeg finde den
frem....... ;)

Madammen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-06-03 18:37

Madamme wrote:
> Nej,,,,,, jeg er pæredansk......... men min mor strikkede engang en sweater
> til mig af RÆDSELSFULDT nylongulvtæppegarn...... måske kan jeg finde den

Ærgerligt det ikke er en binær gruppe så vi kunne se nogle billeder :D :P

mvh
Johan