Sort Pomeranian søges
Fra : helloo.dk

Dato : 25-06-03 14:40

Min kone og jeg har anskaffet os en Sort Pomeranian som vi er meget glade
for. vi købte den igennem et par venner som kendte nogen der havde et kuld.
(der er ikke flere. )
Min kone (det er hendes hund) har den altid på armen når hun er ude.. og så
var det jo lige at hun mødte en dame som var helt vild med hende.. men min
kone kan ikke skille sig af med "Syfong" (vores hund) så nu søger vi en
Pomeranian til den dame som er Sort eller Helt Hvid. (altså hunden. ikke
damen) Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en sådanne vil jeg blive
meget glad.
Mange tak
Hilsen Dan
P.S. Undskyld hvis jeg lyder lidt kejtet..

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-06-03 14:47

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> P.S. Undskyld hvis jeg lyder lidt kejtet..
>
> --
> helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Hej
Den Blå Avis på nettet har 3 annoncer med Pomeranians. En enkelt hvid, men
vist desværre ingen sorte.
Hilsen Vibeke

---