EFTERLYSER gode links til CSS-tutorials...~
Fra : Jesper Holm

Dato : 25-06-03 14:10

Er der nogen der ligger inde med gode links til nemme tutorials i
CSS.

Jeg er ny og HAR ALLEREDE kigget på html.dk's, men jeg synes der
mangler en del info om, hvordan man kan "påvirke" tabeller med fx
borders m.v.....

Venlig hilsen
Jesper Holm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-06-03 14:26

Jesper Holm wrote:
> [...]
>
> Jeg er ny og HAR ALLEREDE kigget på html.dk's, men jeg synes der
> mangler en del info om, hvordan man kan "påvirke" tabeller med fx

html.dk er vist det bedste der findes på dansk, men du kan jo kigge her:
http://www.htmlhelp.com/distribution/ og så er der jo også:
http://www.w3.org/

Desuden er topstyle fra bradsoft et godt værktøj.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 25-06-03 21:27

Soeren Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> html.dk er vist det bedste der findes på dansk

Det bestræber vi os da på at være

Et par eksempler der specifikt omhandler tabeller og CSS kan findes på:

http://www.html.dk/scripts/css/00002/
http://www.html.dk/scripts/css/00003/
http://www.html.dk/scripts/css/00004/

Herudover har html-faq.dk en udmærket artikel på:

http://www.html-faq.dk/2006.asp

Venlig hilsen Joachim

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-06-03 14:45

Jesper Holm <holmidk2003@holm.mail.dk> wrote in news:bdc6vq$ef9$1
@sunsite.dk:

> Er der nogen der ligger inde med gode links til nemme tutorials i
> CSS.

www.w3schools.com er kanon, både til CSS og XHTML m.fl. imho :)

Flemming

Fra : Anders And