Sommerferie
Fra : Kristian Rud & Marle~

Dato : 25-06-03 13:53

Hej NG!

Kæresten, sønnen og jeg drager 14 dage sydpå her i sommerferien, og har
forhåbentlig snart fundet en til at passe fiskene i vore akvarier, 60 og 120
L.

Hvis det mod forventning ikke skulle lykkedes for os at finde en
akvariepasser er der da alternativer, evt. en foderboks eller lignende, på
markedet ?, og vigtigst af ALT duer disse ?.

Det er sikkert et ganske banalt spørgsmål for de fleste af jer, men jeg
vover alligevel pelsen , mvh. Kristian.

Fra : thomas schreiber

Dato : 25-06-03 14:07

Hvis du har et "alm. akvarie" m. "alm. fisk" behøver du slet ikke fodre mens
du er på ferie. De tager ikke skade af sulte i 14 dage. Det samme sker jo i
naturen.

/Thomas

Fra : Who Know

Dato : 25-06-03 17:14

Ellers findes der "foderklodser" til billige penge, som du kan putte i dit
akvarie, de er ikke optimale, men nedsætter dog deres "sulte" periode med
nogle dage. Og de koster ca. 20 kr for 5 stykker.

Joakim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-06-03 18:39

Who Know wrote:
> Ellers findes der "foderklodser" til billige penge, som du kan putte
> i dit akvarie, de er ikke optimale, men nedsætter dog deres "sulte"
> periode med nogle dage. Og de koster ca. 20 kr for 5 stykker.

Ved kun 14 dage og fisk i normal foderstand er det spild af penge.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Simon Rasch

Dato : 25-06-03 18:51

Jeg ved ikke om det er de samme som dem Joakim nævner, men man kan få
weekend-foder og ferie-foder i dyrehandelen.

Mvh
Simon

Who Know <jr_115@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef9ca36$0$32526$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-06-03 00:18

Hej Kristian

Læs evt. http://www.gam-jensen.dk/artikler/feriefisk.asp

vh\michael

"Kristian Rud & Marlene Vikkelsø" <asdfghjkl8@teliamail.dk> skrev i en
meddelelse news:bdc6a7$2sr9$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kristian Rud & Marle~

Dato : 26-06-03 21:44

Hej NG!

Mange tak for alle de gode råd, nu kan vi fejre ferie med forvisning om at
fiskene derhjemme i glasburet nok skal klare sig, god ferie derude ,
Kristian.