Telmore i udlandet??
Fra : Morten

Dato : 25-06-03 13:34

Hej NG..

Står og skal en lille tur til sverige i morgen!
Jeg har telmore men har ikke Udlandstelefoni hos telmore!
Kan andre Ringe til mig så? Eller er der slet ingen net i udlandet så?

På forhånd tak!
Mvh
morten holm

Fra : Jan B. Larsen

Dato : 25-06-03 13:41

Du kan ikke ringe eller ringes til hvis du ikke har tilmedt dig
udenlandstelefoni

/jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-06-03 13:57

"Morten" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG..
>
> Står og skal en lille tur til sverige i morgen!
> Jeg har telmore men har ikke Udlandstelefoni hos telmore!
> Kan andre Ringe til mig så? Eller er der slet ingen net i udlandet så?

Nej, men hvis du kun skal til Malmø eller hensingborg, kan du nok helt
sikkert få forbindelser til det danske net...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-06-03 14:20

> [...]
> Jeg har telmore men har ikke Udlandstelefoni hos telmore!
> Kan andre Ringe til mig så? Eller er der slet ingen net i udlandet så?

Ellers skynd dig da at bestille det, da jeg bestilte det på mine 2
abonnementer fig jeg en bekræftelsesmail indenfor 10 min!

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Fischer

Dato : 25-06-03 18:53

> Ellers skynd dig da at bestille det, da jeg bestilte det på mine 2
> abonnementer fig jeg en bekræftelsesmail indenfor 10 min!

Øv, bøv. På deres hjemmeside står der at det tager 2-4 dage.
Telmore holder ikke hvad de lover.

--
*Fischer
Nu kun 6 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 27-06-03 05:29

> [...]
> Jeg har telmore men har ikke Udlandstelefoni hos telmore!
> Kan andre Ringe til mig så? Eller er der slet ingen net i udlandet så?

Ingen udenlandstelefoni = ingen forbindelse i udlandet...

Sigel vel egentlig sigselv..