Farveiconer i 10 x 9
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 25-06-03 12:28

Er der nogle, der kender et sted, hvor man kan lure nogle iconer af, der er
lavet i 10 x 9 pixels?

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-06-03 00:18

Ikke muligt.
Du kan simulere det i et standard 16x16 icon ved at lave lidt af
kanten gennemsigtig.

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 26-06-03 09:39

On Thu, 26 Jun 2003 01:18:16 +0200, Jens Peter Karlsen wrote:

> Ikke muligt.
> Du kan simulere det i et standard 16x16 icon ved at lave lidt af
> kanten gennemsigtig.

Jo da - det er skam mligt, men nok ikke i icon-format. Det jeg søger er så
bitmaps i 10 x 9 pixels. Så må det være gif eller hvilket som helst andet
format Det skal bare *ligne* ikoner...

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-06-03 16:15

OK. GIF eller lignende vil du sagtens kunne gøre det i.
Det vil foregå på samme måde som iconer at du maler pixel for pixel.
Når det er så småt vil det dog være begrænset hvad du kan få ud af
det.

On Thu, 26 Jun 2003 10:38:55 +0200, Lars Bo Wassini

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 27-06-03 07:16

On Thu, 26 Jun 2003 17:15:08 +0200, Jens Peter Karlsen wrote:

> [...]
> Det vil foregå på samme måde som iconer at du maler pixel for pixel.
> Når det er så småt vil det dog være begrænset hvad du kan få ud af

*GG* Jeg tror du har misforstået mig... Jeg har programmet til at lave dem
og bruge dem (det kan kun arbejde med ikoner i den størrelse!) og jeg har
lavet en del ikoner. Det jeg mangler er et sted på nettet, hvor jeg kan
finde flere jeg kan *se* - så jeg kan få lidt inspiration. Som du selv
skriver, så er det nemlig meget småt, og det kræve lidt anden teknik end
med alm. "store" ikoner

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : xxspam@noabuse.dk

Dato : 29-06-03 10:05

On Fri, 27 Jun 2003 08:16:25 +0200, Lars Bo Wassini
<MitFornavn@MitEfternavn.Danmark> wrote:

> Det jeg mangler er et sted på nettet, hvor jeg kan
> finde flere jeg kan *se* - så jeg kan få lidt inspiration.

Så er det bare at finde det rigtige søgeord "GG" !
Hvad hedder disse små ikoner ?
Eller søg på programmet navn ....